نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶

فیلم 24Jump Street در دست ساخت است

طبق مصاحبه جدید فیل لرد، به نظر می‌رسد که فیلم 24Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۴) نیز در دست ساخت است.

مجموعه Jump Street (جامپ استریت) با اکران فیلم 21Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۱) در سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرد و به دنبال موفقیت آن فیلم 22Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۲)، دنباله این قسمت اول بود که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت. فیل لرد و کریستوفر میلر کارگردانی این دو فیلم را بر عهده داشتند و جونا هیل و چنینگ تیتوم نیز در نقش‌های اصلی این دو فیلم به ایفای نقش پرداختند. از آن زمان طرفداران در انتظار ساخت و انتشار فیلم 23Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۳) هستند، اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده و مدتی پیش اعلام شد که کمپانی سونی پیکچرز در حال توسعه یک قسمت فرعی و با محوریت شخصیت زن از مجموعه فیلم Jump Street است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است فیلم 24Jump Street در دست ساخت باشد. در یک جلسه پرسش و پاسخ در طول تور مطبوعاتی انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم)، فیل لرد به We Live Entertainment گفت که در واقع دنباله دیگری از این مجموعه نیز در دست ساخت است. زمانی که از آن‌ها سوال پرسیده شد که ساخت فیلم 24Jump Street به‌جای قسمت 23 به چه معنا است، لرد در جواب این سوال گفت:

ما پیش از این فیلم 23Jump Street را رزرو کرده بودیم.

Phil Lord and Chris Miller

بنابراین به نظر می‌رسد که دو دنباله جدید از مجموعه Jump Street در دست ساخت است، اما به نظر می‌رسد که قسمت 24 در اولویت بیشتری قرار دارد. همچنین کراس اور این فیلم با فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) لغو شده و به نظر می‌رسد که سونی پیکچرز در نظر دارد تمرکز این مجموعه را روی فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) با بازی کریس همسورث و تسا تامپسون، قرار دهد که در صورت موفقیت احتمال ساخت دنباله آن وجود دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم 24 یا 23Jump Street در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد بازگشت این مجموعه کمدی محبوب به پرده‌های سینما باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده