// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

بازی The Lego Movie 2 Video game با انتشار تریلری معرفی شد

 کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی ویدیویی The Lego Movie 2 با نام The Lego Movie 2 Video game برای پلتفرم‌های مدرن منتشر می‌شود.

اگر از طرفداران انیمیشن The Lego Movie 2 هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند؛ چرا که قرار است یک بازی اقتباسی از این اثر ساخته شود. پروژه جدید که با نام بازی The Lego Movie 2 Video game معرفی شده است برای عرضه در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه) برنامه‌ریزی شده است. سازندگان در بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros Games) برای اینکه هیجان در طرفداران ایجاد کنند، تریلری به اشتراک گذاشته‌اند که اطلاعاتی از گیم پلی و داستان این بازی برملا می‌کند.

با آنکه ویدیو یاد شده کوتاه است، اما در آن می‌توانیم نگاهی به کاراکترهای بازی بیندازیم که از فیلم لگو 2 در این بازی حضور پیدا خواهند کرد. امت، لوسی و لگو بتمن از شخصیت‌هایی هستند که در این بازی دیده خواهند شد. همچنین مکانیزم‌های همیشگی گیم پلی این سری نیز در این ویدیو دیده می‌شود. همانند همیشه طنز‌های دوست داشتنی لگو هم در صحبت‌های کاراکترها به گوش می‌خورد که مثل همیشه طرفداران انتظار آن را می‌کشند.

به نقل از وب سایت لگو، بیش از ۱۰۰ کاراکتر قابل بازی به همراه دنیاهای هر دو فیلم در بازی The Lego Movie 2 Video game حضور خواهند داشت. در مورد داستان نیز باید گفت که گویا سازندگان مسیر و خط داستانی فیلم را برای این بازی در نظر گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید متن رسمی داستان این بازی را مشاهده کنید:

موجودات فضایی دنیای Bricksburg را ویران کرده‌اند و در حالی که دوستان Emmet را ربوده‌اند، پا به فرار گذاشته‌اند. حال امت به همراه قهرمان‌های دیگر باید به دنیای Systar System سفر کند و به نبرد با موجودات دیگر برود. به دنیا‌های دیگر در فضا بروید و در حالی که محیط‌های جدید را کاوش می‌کنید در آن سو مهارت‌های Master Building خود را نیز به معرض آزمایش قرار دهید.

فیلم The Lego Movie 2 در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن‌ ماه) در سینماها اکران می‌شود و بازی همین فیلم یعنی The Lego Movie 2 Videogame چند هفته پس از آن در تاریخ ۷ اسفند ماه در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد. این بازی برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است. البته گفتنی است که نسخه فیزیکی نینتندو سوییچ این بازی دیرتر، یعنی در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در پایین می‌توانید نگاهی به تریلری معرفی آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده