نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

حضور دو بازیگر جدید در فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale تایید شد

شبکه هولو از اضافه شدن دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر جدید در فصل سوم سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) تایید و اعلام شده است. کریستوفر ملونی، بازیگر سریال Law & Order: Special Victims Unit (نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه) و سریال Happy! (هپی!)، به‌همراه الیزابت ریسر، بازیگر سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه هیل)، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل سوم این سریال تحسین شده شبکه هولو (Hulu) اضافه شده‌اند و این دو بازیگر قرار است به ترتیب نقش فرمانده وینسلو و خانم وینسلو را در فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale بر عهده داشته باشند. فرمانده وینسلو شخصیتی قدرتمند و با جذبه است که میزبان واترفردها در یک سفر مهم است. همچنین خانم وینسلو همسر فرمانده وینسلو است که دوست و الهام بخش سرینا جوی خواهد شد.

فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale ادامه داستان مقاومت جون در برابر رژیم گیلیاد را دنبال خواهد کرد که او برای ادامه مبارزه خود باز خواهد گشت تا فرزند خود را نجات دهد. اتحاد شگفت انگیز، خیانت‌ها و سفر به قلب گیلیاد که باعث ترس و وحشت هرکسی می‌شود، تمام شخصیت‌ها را برای انجام مبارزه متقاعد خواهد کرد. الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ساخت این سریال بر عهده بروس میلر است و این سریال بر اساس رمان سرگذشت ندیمه اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی، تولید و از شبکه هولو منتشر می‌شود. بروس میلر، وارن لیتلفیلد، رید مورانو، دنیل ویلسن، فرن سیرز و آیلین چیکن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مارگارت اتوود و الیزابت ماس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند.

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال The Handmaid's Tale در حال انجام است و هنوز تاریخی برای شروع پخش آن اعلام نشده است. سریال سرگذشت ندیمه پر بیننده‌ترین محصول ارجینال شبکه Hulu نیز است که با تحسین منتقدان مواجه و جوایز متعددی را دریافت کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده