نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

ساخت قسمت فرعی جدید فیلم Fast and Furious با محوریت شخصیت زن تایید شد

وین دیزل از ساخت قسمت فرعی جدید فیلم Fast and Furious با محوریت شخصیت زن خبر داد و نویسندگان فیلمنامه آن را هم معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت فرعی و اسپین آف دیگری از مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) تایید و اعلام شده است. تاکنون هشت فیلم از مجموعه سریع و خشمگین تولید و منتشر شده و فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) قرار است اولین فیلم فرعی این مجموعه باشد که دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ستارگان اصلی این فیلم هستند. حال وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام ساخت قسمت فرعی جدیدی از فیلم Fast and Furious را تایید و اعلام کرده است؛ شخصیت اصلی این قسمت، قرار است یک زن باشد که اطلاعاتی از این شخصیت در حال حاضر منتشر نشده است. همچنین دیزل نویسندگان فیلمنامه این فیلم را نیز منتشر کرده که این نویسندگان سابقه همکاری با مارول استودیو را در کارنامه داشته‌اند.

Fast and Furious

ژنوا رابرتسون‌-دوورت که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) که در نهایت لغو شد، را در کارنامه داشته، یکی از این نویسندگان است. نیکول پرلمن که پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را نوشته بود و البته نسخه نهایی فیلم با فیلمنامه او تفاوت بسیاری داشت، یکی دیگر از این نویسندگان است و او در دنیای سینمایی مارول به نوشتن داستان و فیلمنامه اولیه فیلم Captain Marvel و حتی فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز کمک کرده بود. لیندزی بیر، نویسنده فیلمنامه فیلم Chaos Walking (هرج و مرج گام بر می‌دارد) و فیلم Sierra Burgess Is a Loser، سومین نویسندن فیلمنامه قسمت فرعی جدید فیلم Fast and Furious خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله کارگردان، تاریخ اکران و بازیگران احتمالی این فیلم منتشر نشده است. همچنین با توجه به پیام دیزل، این فیلم یکی از سه اسپین آف وعده داده شده به کمپانی یونیورسال پیکچرز است که دیزل در خلق دومین فیلم آن نقش داشته است.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) به کارگردانی دیوید لیچ، فیلم بعدی مجموعه سریع و خشمگین است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، ادریس البا، ایزا گونزالس، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده