// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ASRock مادربردهای سری B365 را معرفی کرد

شرکت تایوانی ASRock مادربردهای جدید سری B365 را با تمرکز بر بازار سیستم‌های خانگی معرفی کرد.

اغلب مادربردهای مجهز به چیپ‌ست B365 کمپانی اینتل که در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی شدند، بازار سیستم‌های خانگی را هدف گرفته‌اند. کمپانی ASRock با بهبودهای بسیار در عملکرد و همچنین ظاهر محصولات، خط تولید را بر اساس پنج مادربرد جدید از جمله Mini-ITX، سری همیشه محبوب PRO و مادربردهای گیمینگ Phantom راه‌اندازی کرده است که طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای انتخاب کاربران مهیا می‌سازد.

ASRock B365 Phantom Gaming 4

همان‌طور که این روزها SSD‌های با فرم‌فاکتور M.2 از نظر قیمت، ظرفیت و عملکرد، مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند؛ به طور قطع این حافظه‌های ذخیره‌سازی فوق سریع باید راه حلی کاربردی برای بازی‌های ویدیویی و حتی استفاده روزمره داشته باشند.

کمپانی ازراک شاهد این روند بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اولین شرکتی باشد که هیت‌سینک M.2 را به عنوان تجهیزاتی استاندارد برای مادربردهای خانگی به کار می‌برد. در مادربرد B365 Phantom Gaming 4 دو هیت‌سینک M.2 مجزا برای SSDهای فوق سریع پیش‌بینی شده است.

ASRock B365 PRO 4

نورپردازی‌های تجملی و اختصاصی سیستم‌ها، به یکی از شاخصه‌های پرطرفدار این روز‌ها تبدیل شده‌اند. در مادربرد گیمینگ B365 Phantom ازراک و مادربردهای سری PRO، می‌توان با استفاده از نرم‌افزار Polychrome SYNC RGB، پی‌ سی را مطابق سلیقه سفارشی‌سازی کرد. با این برنامه، هر ۲ هدر ۳ پین RGB و همچنین هدرهای ۴ پین قدیمی قابل برنامه‌ریزی هستند. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که نوارهای RGB را به طور مستقیم به مادربرد متصل کند و با استفاده از نرم‌افزار یاد شده اقدام به همگام‌سازی آن کند.

شرکت ASRock با بهبود عملکرد و زیبایی در مادربرد B365، این سری را برای حداکثر کارایی، بازطراحی کرده است. محصولات جدید این کمپانی تایوانی با ۶ مادربرد مختلف از فرم‌فاکتور Mini-ITX تا سایز کامل ATX را پوشش می‌دهند و انتخابی ایده‌آل برای اسمبل سیستم‌های جدید خواهند بود. محصولات ASRock برای همه افراد مناسب است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده