نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته اول بهمن 1397 برای اندروید

در اولین هفته بهمن ماه، نخست به سراغ بازی پلتفرمر Oddmar می‌رویم و در ادامه از بازی Kung Fu Z می‌گوییم که حال‌هوایی شبیه به Streets of Rage دارد.

در اولین هفته از دومین ماه زمستان ۹۷، به‌رسم همیشه بازی‌های بزرگ و کوچک مختلفی را در بخش معرفی بازی موبایل زومجی معرفی یا حتی بررسی کرده‌ایم. این هفته اثری مثل Oddmar را داشتیم که یک بازی تک‌نفره با‌کیفیت است و در بررسی زومجی هم نمره بالایی دریافت کرد. از طرف دیگر، بازی‌هایی مثل Kung Fu Z را داشتیم که در آن باید با فنون کونگ فو، به نبرد با زامبی‌ها بروید. در ادامه با ما همراه باشید تا به رسم هر پنج‌شنبه، نگاهی به بهترین بازی‌های معرفی یا بررسی‌شده در طول هفته داشته باشیم. 

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

Oddmar

Oddmar

دنیای بازی‌های موبایل، این روز‌ها مملو از آثاری است که انواع و اقسام خرید‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات تکراری و حوصله‌سربر را در بین دقایق‌شان به مخاطب ارائه می‌کنند. این قضیه تا حدودی در رابطه با بازی‌های رایگان قابل درک است اما در مورد بازی‌های پولی، وجود چنین ویژگی‌هایی آزاردهنده می‌شود و همین مساله هم بازی‌هایی مثل Oddmar را به تجربه‌ای ارزشمند تبدیل می‌کند. Oddmar یک بازی پولی در سبک پلتفرمر است که برای لذت بردن از آن فقط کافی است هزینه اولیه را پرداخت کنید و دیگر خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود. Oddmar بازیکنان را به سفری در دنیای وایکینگ‌ها می‌برد و در قالب یک تجربه پلتفرمر با‌کیفیت، آن‌ها را سرگرم نگه می‌دارد. البته در کنار عناصر پلتفرمر، Oddmar داستان خوبی هم برای روایت کردن دارد و مبارزات و المان‌های جدیدش که به مرور به بازی اضافه می‌شوند، آن را به یک تجربه ۴ ساعته سرگرم‌کننده تبدیل می‌کنند. 

دانلود بازی Oddmar

Kung Fu z

Kung Fu Z

به احتمال زیاد نام سری بازی‌هایی Streets of Rage یا همان شورش در شهر خودمان را که نسخه جدیدش هم در دست ساخت است، شنیده‌اید. Kung Fu Z اثری با حس و حالی شبیه به این بازی است که البته جای تبهکاران آن را، زامبی‌ها پر کرده‌اند! در این بازی وارد شهری پر از زامبی می‌شوید و در قالب تجربه‌ای بیت ام آپ، با فنون مختلف کونگ فو باید به نبرد با آن‌ها بپردازید. در این بازی شخصیت به صورت خودکار حرکت می‌کند و وظیفه بازیکن، صرفا لمس به‌موقع صفحه نمایش برای اجرا شدن کمبو‌ها و فنون رزمی است. گرافیک ساده ولی زیبای بازی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن است و از طرفی المان‌های نقش آفرینی هم در این بازی وجود دارند که به‌تان اجازه می‌دهند با کسب سکه، قابلیت‌های شخصیت بازی را ارتقا بدهید تا در نبرد با زامبی‌های قوی‌تر شانس بیش‌تری برای پیروزی داشته باشید. 

دانلود اندروید و آیفون Kung Fu Z

Criminal Minds: The Mobile Game

Criminal Minds: The Mobile Game

این روز‌ها که فصل سوم سریال True Detective در حال پخش است، شاید تجربه یک بازی کاراگاهی روی موبایل هم برای افرادی که به چنین آثاری علاقه دارند خالی از لطف نباشد. Criminal Minds: The Mobile Game یک تجربه کاراگاهی است که در آن باید در قالب چپتر‌های مختلف بازی، پرونده‌های جنایی را حل کنید. در هر بخش داستان و ماجرای آن جنایت با نمایش میان پرده‌ای سینمایی روایت می‌شود و پس از آن باید با بررسی سرنخ‌های مختلف و کنار هم قرار دادن آن‌ها به شکل درست، به راز پرونده پی ببرید. Criminal Minds: The Mobile Game هم داستان نسبتا مناسب و مهیجی روایت می‌کند و هم معما‌های جالب آن می‌توانند به‌خوبی ذهن مخاطب را به چالش بکشند و لذت تجربه کردن اثری معمایی و جنایی را به وی ارائه دهند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Criminal Minds: The Mobile Game 

Love Balls

Love Balls

پس از عرضه کنسول سوییچ، یکی از بازی‌های مفرح و موفق آن Snipperclips بود که حال بازی Love Balls با الهام گرفتن از آن، تجربه‌ای جالب را روی گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد. Love Balls داستان دو توپ سبز و صورتی را روایت می‌کند که در واقع حکم عاشق و معشوق را دارند و در هر یک از ۴۵ مرحله بازی، باید با کشیدن درست یک خط این دو را به هم برسانید. هرکدام از مراحل بازی چالش خاص خود را دارند و با هر بار اشتباه کردن، یکی از ستاره‌های مراحل را از دست خواهید داد. گرافیک و گیم‌پلی ساده ولی ارزشمند این بازی، باعث می‌شوند تا Love Balls در کنار آثار بزرگ و شلوغ رایج دنیای بازی‌های ویدیویی یک سرگرمی آرامش‌بخش باشد. 

دانلود بازی Love Balls

Find The Differences: Detective

Find The Differences: Detective

یکی از بازی‌های ساده و قدیمی خاطره‌انگیز که البته این روز‌ها هم به اشکالی دیده می‌شود، بازی پیدا کردن تفاوت بین تصاویر بود؛ موردی که سازندگان بازی Find The Differences: Detective با الهام گرفتن از آن، یک تجربه کاراگاهی سرگرم‌کننده را پدید آورده‌اند. در این بازی در اصل باید با بررسی صحنه‌های جرم، سرنخ‌هایی را برای حل معما‌های جالب بازی پیدا کنید که این کار در قالب مقایسه دو تصویر و پیدا کردن تفاوت بین آن‌ها صورت می‌گیرد. بازی پرونده‌های زیاد و به تناوب آن مراحل متنوعی پیش روی مخاطبش می‌گذارد و با ترکیب این موارد با موسیقی‌ها و گرافیک جالب کاری می‌کند تا بتوان از تجربه این بازی مینیمال لذت زیادی برد. 

دانلود بازی Find The Differences: Detective

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده