نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

انیماتور بازی Red Dead Redemption 2 به کمپانی سونی پیوست

سونی یکی دیگر از اعضای سابق ناتی‌داگ و راک‌استار را به استودیوی فرست‌پارتی بی‌نام خود که نزدیک به یک سال در حال کار روی پروژه معرفی نشده‌ای است، اضافه کرد.

جیمز مارتینچک که به عنوان انیماتور در استودیوی ناتی‌داگ مشغول به‌کار بود و بعدها به راک‌ استار ملحق شد، باری دیگر به سونی و استودیوی مخفی آن که روی پروژه‌ای معرفی نشده کار می‌کنند بازگشته است. کوئینتین کاب، طراح ارشد این استودیو در توییتر گفت:

من از اینکه جیمز مارتینچک به‌عنوان انیماتور ارشد به تیم ملحق شده است، بسیار خوشحال هستم. ما با همکاری هم در ناتی‌داگ روی بازی‌های Uncharted 4 و The Last of Us کار کرده‌ایم و کار او هم به تازگی در ساخت Red Dead 2 به اتمام رسیده است.

کاب ماه مِی ۲۰۱۸ به مقام طراح ارشد ترفیع رتبه پیدا کرد و همان زمان بود که به پروژه جدید سونی اشاره کرد. او در بخش تضمین کیفیت قسمت‌های دوم و سوم مجموعه Uncharted مشغول به‌ کار بوده است و در طول پروسه ساخت بازی‌های The Last of Us و Uncharted 4 به‌عنوان طراح بازی مشغول به کار بود. کاب در آوریل سال ۲۰۱۷ ناتی‌داگ را به مقصد استودیوی Daybreak Game Company ترک کرد.

مارتینچک از سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ انیماتور استودیوی inXile Entertainment محسوب می‌شد و اکتبر سال ۲۰۱۵ به ناتی‌داگ پیوست. حضور او در این استودیو چندان طولانی نبود و پس از گذشت مدت کوتاهی به‌عنوان انیماتور ارشد به استودیوی راک‌استار نقل‌مکان کرد تا بر روی بازی Red Dead Redemption 2 کار کند. پس از انتشار آن بازی محبوب، مارتینچک باری دیگر به سونی بازگشته است تا در کنار کاب به توسعه پروژه معرفی نشده بپردازد.

هرچند کاب ابراز امیدواری کرده است که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این پروژه مخفی منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر مشخص نیست که پروژه مذکور در کدام استودیوی فرست‌پارتی سونی در حال توسعه است و چه زمانی معرفی می‌شود. به‌نظر می‌رسد که کاب اجازه ندارد اطلاعاتی از این پروژه منتشر کند. یکی از پست‌های منتشر شده در ResetEra به این موضوع اشاره داشت که ناتی‌داگ و سانتا مونیکا برای ساخت یک پروژه معرفی نشده همکاری خواهند داشت. لیست استخدامی‌های جدید سونی هم به این موضوع اشاره کرده بود که این پروژه در بخش‌های بصری، هنری و ضبط حرکات با یکی از استودیوهای اصلی سونی (احتمالا ناتی‌داگ) همکاری خواهد داشت.

حال که توسعه بازی The Last of Us Part II به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و کاب و مارتینچک هم باری دیگر به سونی بازگشته‌اند، بعید نیست که پروژه‌ مخفی سونی به قسمت جدیدی از مجموعه‌ی آنچارتد که احتمالا با نظارت ناتی‌داگ ساخته می‌شود، ربط داشته باشد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده