نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تصویر جدیدی از فیلم Dumbo منتشر شد

کمپانی والت دیزنی تصویری جدید از شخصیت دامبو را منتشر کرده است که این فیل دوست‌داشتنی را در حال پرواز در سیرک می‌بینیم.

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) تصویری جدیدی از فیلم لایو اکشن Dumbo (دامبو)، جدیدترین ساخته تیم برتون منتشر کرد؛ این فیلم را تیم برتون بر اساس فیلمنامه‌ای از ارن کروگر کارگردانی کرده است. طبق گزارش‌های منتشر‌ شده، نسخهٔ لایو اکشن تیم برتون را باید تا حدودی شبیه به فیلم Alice in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) این کارگردان دانست و فیلم جدید بیشتر دنباله است تا بازسازی صرف از نسخهٔ ابتدایی.

داستان فیلم Dumbo در مورد یک ستارهٔ سابق سیرک به نام هولت فریر است که پس از بازگشت از جنگ، برای گذران زندگی، دوباره وارد این عرصه می‌شود و در همان بدو ورود، صاحب سیرک با نام مکس دویچی مسئولیت مراقبت از فیلی تازه متولدشده با گوش‌های بزرگ را به وی واگذار می‌کند. در ابتدا این بچه فیل که دامبو نام دارد به خاطر فرم گوش‌هایش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد، ولی در ادامه وقتی فرزندان هولت کشف می‌کنند که او توانایی پرواز کردن دارد، ماجرا به کلی تغییر می‌کند؛ دامبو از آن چیزی که وی را دستمایهٔ تمسخر دیگران قرار داده بود، بهترین بهره را می‌برد و تبدیل به معروف‌ترین ستارهٔ سیرک می‌شود. در این هنگام سرمایه‌داری شرور با نام وندویر با همکاری بندبازی به نام کولت سعی می‌کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ای پولساز تبدیل کنند.

حال در تصیر جدید منتشرشده توسط کمپانی والت دیزنی، شاهد پرواز شخصیت دوست داشتنی دامبو هستیم که این تصویر ار در پایین مشاهده می‌کنید:

Dumbo

کالین فارل به‌تازگی در سخنانی راجع به تیم برتون، کارگردان لایو اکشن Dumbo چنین گفته است:

وقتی با وی صحبت می‌کنید، فردی جاافتاده و ۶۰ساله جلوی روی شماست، اما وقتی به مانیتور نگاه می‌کنید و نتیجه کار را می‌بینید، گویی که وی همچون یک کودک است. تماشای این نوع ارتباط درونی و بیرونی تیم برتون بسیار جالب است.

بازیگران سرشناسی نظیر اوا گرین، کالین فارل، مایکل کیتون و دنی دویتو در فیلم لایو اکشن Dumbo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تقریباً دو هفتهٔ پیش نیز کمپانی والت دیزنی پوسترهای شخصیت‌های اصلی فیلم Dumbo را منتشر کرده بود. از دیگر عوامل تولید این پروژه می‌توان به درک فری، کترلی فرانفلدر و جاستین اسپرینگر به‌عنوان تهیه‌کننده، نایجل گاستلو به عنوان تهیه‌کننده‌ٔ اجرایی، بن دیویس به‌عنوان تصویربردار، کالین اتوود به‌عنوان طراح صحنه، کریس لبنزون به‌عنوان تدوینگر و پل گوچ به‌عنوان چهره‌پرداز اشاره کرد.

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده