// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

تریلر داستانی جدید بازی Far Cry New Dawn منتشر شد

کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی را از بازی Far Cry New Dawn منتشر کرده است که در کنار بخش داستانی، شاهد مبارزات و جهان زیبای بازی هستیم.

در رویداد جوایز بازی سال 2018 بود که بازی Far Cry New Dawn معرفی شد و مشخص شد که در بهمن ماه روانه‌ی بازار می‌شود. یکی از مواردی که در این بازی شاهد آن خواهیم بود، طراحی‌های رنگارنگ و زیبای بازی است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی Far Cry New Dawn، تریلر داستانی جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

در جریان تریلر داستانی Far Cry New Dawn، بخشی از داستان بازی از طریق صحنه‌های سینمایی مختلف و همچنین دیالوگ‌های کاراکترها به‌تصویر کشیده می‌شود. در ادامه موردی که در این ویدیو جالب به‌نظر می‌رسد، نبردهای بازی و محیط‌های جذاب آن است. جدیدترین نسخه از مجموعه Far Cry جهانی آخرالزمانی را به‌تصویر می‌کشد. داستان بازی در سرزمین Hope County روایت می‌شود و شاهد میکی و لو، دو خواهر دوقلوی بازی هستیم که سعی دارند از طریق خشونت و غارت کردن، قدرت را از آن خود کنند.

آن‌ها بر این باور هستند که قدرت، پول جدید است و هر شخصی که قدرت بیشتری داشته باشد، اعتبارش هم بیشتر خواهد بود. حال گروهی از بازماندگان New Eden را دور هم جمع می‌کنند و برای نبرد با میکی و لو، به‌سراغ جوزف سید، کاراکتر منفی بازی Far Cry 5، می‌روند تا از اون کمک بخواهند. با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم بازی Far Cry New Dawn به چه شکل کاربران را سرگرم خواهد کرد. بازی Far Cry New Dawn در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی Far Cry New Dawn را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده