نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

جذاب ترین باس فایت‌های مجموعه Resident Evil

سری بازی‌های رزیدنت ایول همواره باس فایت‌های جذابی داشته‌اند که در این آیتم ویدیویی، نگاهی به بهترینِ آن‌ها خواهیم داشت.

رزیدنت ایول به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی سبک ترسناک، المان‌های زیادی داشته که موفقیت آن را تا به امروز رقم زده‌اند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه بازی‌ها اما مبارزه با باس‌ها بوده است؛ باس‌هایی که اکثرا تحت تاثیر ویروس‌های مختلف قدرت‌های ماورا طبیعی دارند و شخصیت‌های اصلی بازی‌ها را در نسخه‌های مختلف آزار داده‌اند. با اینکه تا به امروز نسخه‌های خیلی زیادی از مجموعه Resident Evil منتشر شده، اما هنوز هم می‌توان با یک بررسی کلی بهترین باس فایت‌های موجود در این مجموعه را انتخاب کرد. 

به‌عنوان بخشی از لودینگ ۴۱، برنامه هفتگی زومجی با محوریت بازی‌های ویدیویی، نگاهی به برخی از فراموش نشدنی‌ترین باس فایت‌های مجموعه رزیدنت ایول داشتیم؛ نبرد‌هایی مثل رو‌به‌رو شدن با اولین تایرنت در نسخه اول یا مبارزه با نمسیس در نسخه سوم و آن غول دریایی بی‌شاخ و دم در قسمت چهارم. حال می‌توانید این آیتم ویدیویی را به صورت مستقل هم در ادامه تماشا کنید و تجدید خاطره‌ای با بهترین باس فایت‌های مجموعه داشته باشید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده