نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تصاویر جدیدی از فیلم Captain Marvel منتشر شد

مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر کرده که نمای جدید و بهتری از نژاد فضایی اسکرال را به ما نشان می‌دهد.

ماه گذشته بود که تریلر جدیدی از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شد که در واقع یک نمایش ویژه و جدید از این فیلم برای شروع پیش فروش بلیت این فیلم مورد انتظار بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Captain Marvel اختصاص داده که تا به امروز دو تصویر روی جلد و دو تصویر جدید از این فیلم را منتشر کرده است. در اولین تصویر روی جلد که چند روز پیش منتشر شد، شاهد یک تصویر برگرفته از کامیک‌های مجموعه کاپیتان مارول هستیم و در تصویر روی جلد دوم، شخصیت‌هایی چون کارول دانورز (کاپیتان مارول) با بازی بری لارسون، مار-ول با بازی جود لاو و تالوس با بازی بن مندلسون، دیده می‌شوند. علاوه بر این، دو تصویر جدید نیز از فیلم Captain Marvel منتشر شده که در یک تصویر شاهد حضور دو تن از اعضای اسکرال‌ها (Skrulls) هستیم که یکی از این دو، شخصیت تالوس، رهبر این گروه است و در تصویر دوم شخصیت مار-ول به‌همراه یکی از دیگر از اعضای استارفورس (Starforce) دیده می‌شوند که در حال انجام ماموریت خود هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بن مندلسون پیش از این با آنا بودن و رایان فلک در فیلم Mississippi Grind که در سال ۲۰۱۵ اکران شده، همکاری کرده بود و حال در مصاحبه با امپایر در مورد قبول این نقش در فیلم Captain Marvel و بازی در نقش یک اسکرال در این فیلم صحبت کرده است. مندلسون گفت:

آن‌ها از من خواستند که نقش این اسکرال را که یک شخصیت جالب و جذاب بود، بازی کنم. بازیگر و دوربین [منظور کارگردان فیلم است] یکی هستند، اما نقش من در اینجا تفاوت دارد.

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده