// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

سه کارت گرافیک از سری GeForce RTX 2060 با برند Manli رونمایی شدند

به تازگی کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 2060 کمپانی انویدیا با برند Manli Technology رونمایی شدند.

طبق روند هر ساله‌ی سخت‌افزار کامپیوتر و خصوصا کارت‌های گرافیکی که با برندها و مشخصات مختلف یکی پس از دیگری معرفی و روانه‌ی بازار می‌شوند، این‌بار نیز سه کارت گرافیک کمپانی Nvidia از سری GeForce RTX 2060 با برند کمپانی Manli Technology رونمایی شدند. کمپانی Manli Technology Group Limited یکی از شرکت‌های تولید کننده‌ی کارت‌های گرافیکی و برخی دیگر از قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است. مدل‌های این سه کارت شامل یک نسخه‌ی مخصوص اورکلاک، یک نسخه‌‌ دارای فن دوقلو و یک نسخه معمولی با دو فن می‌شوند. کارت‌های گرافیک خانواده‌ی Manli GeForce RTX 2060 تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی رفرنس یا مرجع انویدیا را دارا هستند و همگی از فناوری Ray Tracing پشتیبانی می‌کنند.

GeForce RTX 2060

از جمله ویژگی‌های این کارت‌ها می‌توان به ۱۹۲۰ هسته کودا که نسبت به نسل قبلی حداکثر ۵۰ درصد افزایش داشته‌اند و همچنین فرکانس هسته‌ی ۱۳۶۵ مگاهرتز که می‌توان آن را تا ۱۶۸۰ مگاهرتز نیز اورکلاک کرد، اشاره کرد. دو عدد از این سه کارت که با نام‌های Manli GeForce RTX 2060 Gallardo و Manli GeForce RTX 2060 نام‌گذاری شده‌اند، دارای دو عدد فن ۸ سانتی‌متری و سه عدد لوله‌ی انتقال حرارت از جنس مس هستند که می‌تواند به خوبی حرارت را از مرکز و پردازنده‌ی گرافیک دور کند و آن را خنک سازد. نسخه‌ی Manli GeForce RTX 2060 Gallardo قابلیت این را دارد که پنج درصد بیشتر از نسخه‌ی استاندارد اورکلاک شود و به فرکانس بالاتری دست پیدا کند.

GeForce RTX 2060

مدل سوم این کارت‌ها نیز دارای فن و خنک کننده از سری موسوم به Tai Chi است که شامل دو عدد فن مخصوص و همچنین لوله‌ی انتقال حرارت می‌شود که درست مانند نسخه‌های قبلی می‌توانند به خوبی از پس انتقال حرارت از مرکز به بیرون این کارت بربیایند. می‌توانید مشخصات کامل این سه کارت گرافیک از سری GeForce RTX 2060 را در زیر مشاهده کنید:

GeForce RTX 2060

GeForce RTX 2060


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده