نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

بررسی قیمت ارزان ترین سدان های نیسان در سایت دیوار

خودروی نیسان دست دوم می‌تواند یک انتخاب خوب برای کسانی باشد که قصد دارند ماشین با کیفیتی را تهیه کنند.

خرید نیسان دست دوم می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش روی افرادی باشد که قصد دارند با بودجه مناسب خودرو با کیفیتی خریداری کنند. افزایش قیمت‌ها در بازار خرید و فروش خودروها سبب شده است که بسیاری از افراد به جای خرید خودروهای صفر با قیمت‌های بسیار بالا که معمولاً کیفیت ساخت و امکانات متناسبی با قیمت خود ندارند، به خرید خودروهای دست دوم با کیفیت روی بیاورند. در این بین کمپانی نیسان به عنوان یک برند بین المللی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. در حال حاضر اگر به دنبال خرید سدان های خانوادگی نیسان باشید سه گزینه در سایت دیوار برای شما وجود خواهد داشت: نیسان ماکسیما، نیسان آلتیما و نیسان تینا. در این مقاله سعی می‌کنیم در محدوده‌های قیمتی مشخص شده، ارزان‌ترین سدان های نیسان در سایت دیوار را به شما معرفی کنیم.

خرید سدان نیسان در محدوده قیمتی زیر 50 میلیون تومان

اگر بودجه کمی‌ برای خرید سدان نیسان داشته باشید باز هم گزینه‌هایی برای شما وجود خواهد داشت. خرید آلتیما کارکرده می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در حال حاضر شما می‌توانید با مبلغ ۴۵ میلیون تومان یک آلتیما دست دوم ماقبل از سال ۲۰۰۰ دنده اتومات را از طریق سایت دیوار تهیه کنید. این خودرو ارزان‌ترین سدان نیسان در سایت دیوار است.

با اینکه سال‌های زیادی از ساخت این خودرو می‌گذرد، اما آلتیما می‌تواند در این محدوده قیمتی با بسیاری از گزینه‌های موجود از جمله خودروهای تولید داخل رقابت کند. همچنین امکانات این خودرو بسیار بیشتر از حد قیمتی آن است.

رپورتاژ آگهی سدان نیسان

خرید سدان نیسان در محدوده قیمتی ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان

در این محدوده قیمتی گزینه‌های زیادی در بازار خرید و فروش نیسان دست دوم وجود دارد. ارزان‌ترین گزینه در این محدوده قیمتی، خرید ماکسیما است. شما می‌توانید با مبلغ ۶۵ میلیون تومان نیسان ماکسیما مدل ۱۳۸۱ را خریداری کنید.

اگر کمی ‌بودجه خود را افزایش دهید از بین گزینه های موجود خرید و فروش ماکسیما تعداد زیادی گزینه مناسب با قیمت ۸۵ میلیون تومان برای شما در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید ماکسیما دنده‌ای، مدل ۸۳ یا ماکسیما اتومات مدل ۸۲ را در این قیمت خریداری کنید.

گران‌ترین سدان نیسان در این دسته نیز مربوط به ماکسیما است. در سایت دیوار آگهی‌هایی مربوط به خرید و فروش ماکسیما مدل ۸۵ با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان ثبت شده است. با خرید این خودرو شما می‌توانید از امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک در عقب و جلو خودرو، سیستم مولتی مدیا و همچنین صندلی برقی برخوردار شوید. با توجه به کیفیت ساخت، خرید ماکسیما دست دوم در این محدوده قیمتی بسیار بهتر از سایر گزینه‌های موجود در بازار مانند برلیانس، جک و... خواهد بود.

خرید نیسان سدان در محدوده قیمتی ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان

در این محدوده قیمتی شما همچنان می‌توانید گزینه خرید ماکسیما با مدل‌های بالاتر را در دسترس داشته باشید. علاوه بر ماکسیما، گزینه‌های بسیار جذابی برای خرید نیسان تی‌نا، یکی دیگر از سدان‌های خوش ساخت کمپانی ژاپنی، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • خرید ماکسیما دست دوم مدل ۸۳ تا ۸۵ 

ارزان‌ترین گزینه در این دسته مربوط به یک ماکسیما مدل ۸۵ با قیمت ۱۱۵ میلیون خواهد بود. اگر به داشتن خودرو اتومات در این دسته علاقه داشته باشید ارزان‌ترین گزینه ماکسیما اتومات مدل ۸۳ با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان است. علاوه بر این گزینه‌های زیادی برای خرید با قیمت‌های ۱۲۳ تا ۱۸۵ میلیون تومان در این دسته برای شما وجود خواهد داشت که بر اساس امکانات جانبی و میزان سالم بودن خودرو قیمت گذاری شده‌اند. گران‌ترین آگهی در این دسته مربوط به یک ماکسیما اتومات مدل ۸۴ با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان است.

  • خرید ماکسیما دست دوم مدل ۸۵ به بعد

در این دسته ارزان‌ترین آگهی مربوط به ماکسیمای اتومات مدل ۸۶ با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان است. اما گرانترین ماکسیما موجود در این دسته مربوط به یک ماکسیما اتومات مدل ۹۰ با قیمت ۲۱۰ میلون تومان است. در این بین گزینه‌ها بسیار زیاد با شرایط مختلف وجود خواهد داشت.

خرید و فروش تی‌نا دست دوم

در سایت دیوار ارزان‌ترین گزینه موجود در بازار خرید و فروش تینا مربوط به آگهی فروش تینا مدل ۱۳۸۹ با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان است. گران‌ترین آگهی ثبت شده نیز مربوط به تینا مدل ۹۰ با ۳۰۰ میلیون تومان است. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده