نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران که تا پایان دی ماه بود، ۱۰ روز دیگر هم تمدید شد. 

با توجه به درخواست‌های پرتعداد بازی‌سازان، مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران برای آخرین بار، تا دهم بهمن ماه تمدید شد. محمد حاجی میرزایی دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران با اعلام این خبر گفت:

یکی از تفاوت‌های رویداد امسال با سال گذشته این است که تنها پروژه‌هایی داوری خواهند شد که در یکی از مارکت‌های معتبر داخلی و خارجی به صورت عمومی و یا دسترسی Early Access منتشر شده باشند. با توجه به این رویه جدید و این که ثبت و انتشار بازی در مارکت‌ها، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، تعداد زیادی از بازی‌سازان خواستار تمدید دوباره مهلت شدند تا بتوانند بازی خود را در یکی از مارکت‌ها به صورت کامل یا محدود منتشر نمایند.

حاجی میرزایی با بیان این که جوایز جشنواره امسال هشت برابر شده و همین موضوع جذابیت‌های زیادی برای بازی‌سازان ایجاد کرده است گفت:

برای مشارکت حداکثری جامعه بازی‌سازان در بزرگ‌ترین جشنواره داخلی این حوزه، تصمیم گرفته شد تا برای آخرین بار و برای ۱۰ روز دیگر تمدید شود. با توجه به پروسه طولانی داوری، این مهلت قابل تمدید نیست و پس از دهم بهمن ماه هیچ اثر جدیدی پذیرفته نخواهد شد.

وی درباره مسابقه مردمی هم توضیح داد:

امسال برای نخستین بار جوایز مردمی به سه بخش بهترین بازی سال، بهترین به‌روزرسانی سال و مورد انتظارترین بازی تقسیم شده است.

البته در بخش مورد انتظار‌ترین بازی، بازیسازان باید ویدیویی از بازی خود را ارسال کنند که دبیر جشنواره در این مورد گفت:

این امکان وجود دارد که پس از ارسال ویدیو و ثبت‌نام، پیش از مراسم اختتامیه ویدیوی جدید و با کیفیت بالاتری جهت پخش در اختتامیه ارسال شود.

دبیر جشنواره هشتم همچنین با بیان این که ارسال فرم و ثبت بازی جهت شرکت در جشنواره را تنها پس از فشردن دکمه «ارسال نهایی فرم» و دریافت ایمیل تاییدیه و کد پیگیری، قطعی می‌شود گفت:

متقاضیان حضور در جشنواره طبق روال معمول باید فرم ثبت‌نام را پر کنند. با توجه به این که هر تیم یا شرکت بازی‌سازی ممکن است بیش از یک اثر به جشنواره ارسال کنند، امکان ثبت‌ چند بازی در همان فرم وجود دارد. به این ترتیب که متقاضیان مشخصات بازی را ثبت کرده و روی دکمه «ثبت بازی» کلیک کرده و سپس بازی بعدی خود را ثبت می‌کنند. همان طور که در فرم ثبت‌نام نیز توضیح داده شده، کلیک روی دکمه ثبت بازی برای ارسال نهایی فرم کافی نیست و ثبت‌نام قطعی، پس از ثبت بازی، با کلیک بر روی دکمه «ثبت نهایی فرم» در انتهای صفحه انجام می‌گیرد. همچنین جهت تایید نهایی ارسال موفقیت‌آمیز فرم نیز، یک ایمیل حاوی کد پیگیری برای ثبت‌نام کنندگان ارسال می‌شود. بنابراین در صورتی که این ایمیل را بازی‌سازان ظرف یک هفته پس از ثبت نام دریافت نکرده‌اند، حتما با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

بر این اساس بازی‌سازان می‌توانند با مراجعه به سایت irangamefestival.ir تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ بهمن اثر خود را ارسال کنند. این آخرین مهلت ثبت آثار خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده