نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

شایعه: اکران فیلم The New Mutants دوباره تاخیر خواهد خورد

به نظر می‌رسد که تاریخ اکران فیلم The New Mutants قرار است با یک تاخیر دیگر مواجه شود و احتمال انتشار آن از یک سرویس استریم نیز وجود دارد.

مهر سال گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) را منتشر کرد که این تریلر با واکنش مثبت مخاطبان مواجه شده بود، اما در ادامه فاکس دو بار اکران این فیلم را برای یک فیلمبرداری دوباره گسترده عقب انداخت و در حال حاضر این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۹ اکران شود که خبرهای زیادی از آینده آن نیز در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت اطلاعات جدیدی از قسمت فرعی فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شده است. اسکات بکتل، از Merc With a Podcast با انتشار توییت‌هایی در توییتر شخصی خود گفت که جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants و کمپانی فاکس قرن بیستم به سختی در تلاش هستند تا یک محصول و نسخه قابل درک را از این فیلم ارائه کنند و مشکلات زیادی را در ارائه محصول نهایی دارند.

او در ادامه اضافه کرد که شنیده است که اکران فیلم The New Mutants بار دیگر عقب خواهد افتاد و اوایل ماه نوامبر ۲۰۱۹ (ماه آبان ۱۳۹۷) به عنوان تاریخ احتمالی در نظر گرفته شده است. با این حال، او گفت که شنیده است که فاکس شبکه هولو (Hulu) را نیز به عنوان یک گزینه احتمالی برای انتشار این فیلم در نظر گرفته و اگر مشکلات ادامه پیدا کند، فاکس فیلم The New Mutantsرا در طول ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر یا آبان ۱۳۹۸) از این شبکه استریم منتشر خواهد کرد. با این حال، تصمیم فاکس برای فیلمبرداری گسترده دوباره و همچنین عقب انداختن اکران این فیلم پیش از شروع مذاکرات برای ادغام با والت دیزنی بوده و به طور کلی دیزنی تا زمان قطعی شدن این ادغام نیز نمی‌تواند دخالتی در برنامه‌های فاکس داشته باشد.

فیلم The New Mutants پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود و بهمن سال گذشته اکرانش تا تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) عقب افتاد و در حال حاضر این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون و آلیس براگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده