// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Hang Line: Mountain Climber؛ چالش بالا رفتن از کوه

بازی موبایل Hang Line: Mountain Climber را می‌توان یک بازی آرکید دانست که به‌واسطه‌ی ساده‌ترین المان‌ها می‌تواند کاربران خود را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی امروز به‌سراغ یک بازی بسیار ساده رفته‌ایم. بازی‌ای که هیچ المان پیچیده‌ای ندارد و تیم سازنده با استفاده از ساده‌ترین روش‌ها، سعی کرده است کاربران را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Hang Line: Mountain Climber، ساخته استودیو Yodo1 Games، یک بازی آرکید کژوال است که تیم سازنده با استفاده از المان‌های بازی‌های ثبت رکوردی و بازی‌های اکشن محور، سعی کرده است اثری ساده و خلاقانه را خلق کند. بازی موبایل Hang Line: Mountain Climber فاقد داستان خاصی است. در این بازی بازیکنان در نقش یک کوهنورد مناطق کوهستانی ظاهر می‌شوند؛ شخصی که در جریان مراحلی متنوع، باید به مرتفع‌ترین نقطه‌ی مشخص شده برسد و در انتها کوه‌های هر محیط را فتح کند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
بازی موبایل Hang Line: Mountain Climber به‌واسطه‌ی چالش‌هایش می‌تواند شما را به‌راحتی در یک مرحله زمین‌گیر کند

با شروع بازی موبایل Hang Line: Mountain Climber وارد اولین محیط می‌شوید. Hang Line: Mountain Climber دارای پنج محیط مختلف است که هر محیط مراحل مختلفی را در بر می‌گیرد (دو محیط دیگر بازی هنوز در دسترس بازیکنان قرار داده نشده است). در جریان محیط ابتدایی نحوه‌ی بازی کردن و کوهنوردی در Hang Line: Mountain Climber به بازیکنان یاد داده می‌شود. در هر مرحله از بازی آیفون و اندروید Hang Line: Mountain Climber بازیکنان باید بازمانده‌ها را نجات بدهند. در واقع شما کوهنوردی هستید که باید مرتفع‌ترین نقطه برسد. حال در این میان بازماندگانی در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن‌ها را هم نجات بدهید. در واقع بازماندگان حکم ماموریت‌های فرعی داخل هر مرحله را دارند. با نجات دادن بازمانده‌های بیشتر، پس از گذشت بازه زمانی‌های مشخصی، می‌توانید پول دریافت کنید. همچنین با انجام مراحل بازی هم پول کسب خواهید کرد. حال سوال اینجا است که سکه‌هایی که جمع می‌کنید، چه کمکی به شما خواهند کرد. جدا از خرید آیتم‌های تزئینی، بعضی از محیط‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند از دو مسیر مختلف مراحل بازی را آزاد کنند، به قله‌ی نهایی کوه برسند و آن را فتح کنند. اصلی‌ترین موردی که بازی موبایل Hang Line: Mountain Climber را به‌ اثری متفاوت، جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است، چالش‌های بازی است. بازیکنان تنها می‌توانند از مناطق یخ‌زده بالا بروند. این گفته بدین معنی است که جدا از این قسمت‌ها شاهد تکه سنگ‌های مختلف و لبه‌های مختلفی هستیم که سر راه شما قرار خواهند گرفت. اگر به‌موقع و درست از قلاب‌تان استفاده نکنید، به موانع و صخره‌ها برخورد خواهید کرد. نتیجه‌ی این پیامد نسبت به شدت برخورد متفاوت است؛ اگر سرعت شما زیاد باشد، سرگیجه خواهید گرفت و به پایین پرتاب می‌شوید. این در حالی است که اگر ضربه‌ی وارد شده زیاد نباشد، اتفاق خاصی برای شما رخ نمی‌دهد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

یکی دیگر از مواردی که بازیکنان را به‌چالش می‌کشد، مناطق‌ یخ‌زده هستند که بعضی از آن‌ها استحکام کافی را ندارند و اگر به‌سرعت به مسیر خود ادامه ندهید، به پایین پرتاب می‌شوید. همچنین سازنده از یک سری موانع دیگر هم استفاده کرده است که بازی را بیش از پیش جذاب‌تر کرده‌اند. جدا از مراحل رسیدن به نقطه‌ی مورد نظر و نجات دادن بازماندگان، Hang Line: Mountain Climber دارای مراحل مختلف دیگری است که جنبه‌ی کسب پول را دارند. در بعضی از آن‌ها که از المان‌های بازی‌های ثبت رکورد استفاده شده است، باید تا آن‌جایی که می‌توانید به بالای کوه برسید. چالش بودن بازی در این مراحل بیشتر از سایر بخش‌ها به‌چشم می‌خورد و بازیکنان باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته باشند. همچنین پس از هر بار مردن و بازگشتن به‌مرحله‌ی مورد نظر، شاهد تغییراتی جزئی در ساختار محیطی هستیم تا بازیکنان به‌چالش کشیده شوند. به‌عنوان آخرین ویژگی بازی Hang Line: Mountain Climber بد نیست به پرک‌های بازی اشاره کرد. البته این پرک‌ها به‌ندرت در طول بازی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شوند و شامل ویژگی‌هایی نظیر لایه مخافظ هستند. بازیکنان اگر مشتاق به دریافت این آیتم‌ها هستند، باید به‌سراغ پرداخت‌های درون برنامه‌ای بروند. بازی اندروید و آیفون Hang Line: Mountain Climber در نگاه اول محتوای زیادی ندارد، اما ساختار مراحلش به‌شکلی است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی Hang Line: Mountain Climber


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده