// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال عرضه بازی Death Stranding در سال 2019

با توجه به کارت پیش خرید Death Stranding در فروشگاه Best Buy کانادا، احتمال دارد این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

هنوز تاریخ انتشار بازی Death Stranding جدیدترین بازی هیدئو کوجیما و تیمش مشخص نشده است، اما شایعاتی منتشر شده است که بازه زمانی عرضه‌ی بازی را تا حدی مشخص کرده‌اند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد شعبه کانادا فروشگاه بست بای (Best Buy) بازه زمانی عرضه‌ی بازی را دقیق‌تر از سایر اخبار و شایعات در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت تصویری را از کارت‌های پیش‌خرید سایت بست بای منتشر کرده است که این کارت پیش‌خرید مربوط به بازی Death Stranding می‌شود. در این تصویر نوشته شده است که بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین در صفحه خرید Death Stranding هم ذکر شده است که این بازی در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ (۳۱ دسامبر) عرضه می‌شود. البته معمولا این تاریخ برای بازی‌هایی نوشته می‌شود که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند، اما تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارند.

کارت پیش خرید Death Stranding

این در حالی است که در اواخر دسامبر سال گذشته، هیدئو کوجیما در جریان یک توییت گفته بود که آیا امسال سال وال است؟ در ادامه هم گفته بود که منتظر Death Stranding باشید. همچنین چندی پیش هم تروی بیکر، صداپیشه مطرح بازی‌های ویدیویی، در جریان چالش عکس ۱۰ ساله، تصویری از اسنو، کاراکتر Final Fantasy XIII و کاراکتری را که در Death Stranding ماسک طلایی دارد، منتشر کرده بود. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ فکر می‌کنید بازی Death Stranding در چه زمانی روانه‌ی بازار می‌شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده