نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Shazam منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Shazam را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم ابرقهرمانی دنیای DC است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال که اواخر ماه تیر امسال برگزار شد، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم Shazam (شزم) را منتشر کرد، اما تا به امروز شاهد انتشار دومین تریلر این فیلم مورد انتظار و ظاهرا متفاوت از دنیای سینمایی دی سی (DC) نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر تریلر کوتاه جدیدی از این فیلم را منتشر کرده و با اینکه زمان آن کمتر از یک دقیقه است، اما این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است که در ابتدای آن شاهد شوخی با تم تاریک و جدی فیلم‌های اول دنیای سینمایی DC هستیم و در ادامه مبارزه بین شزم با بازی زکری لوی و شخصیت شرور دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ، نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، پیش از این انتظار می‌رفت که طی این هفته شاهد انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Shazam باشیم، اما به نظر می‌رسد که طرفداران دنیای سینمایی DC باید کمی بیشتر برای نسخه کامل‌تر این تریلر صبر کنند که ممکن است همزمان با اکران انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم)، شاهد انتشار دومین تریلر رسمی فیلم شزم باشیم. زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، بوده است. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. 

فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده