نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

تریلر نمایش شخصیت‌های فیلم ایده اصلی با بازی بهرام رادان منتشر شد

به تازگی تریلری از فیلم سینمایی «ایده اصلی»، ساخته‌ی آزیتا موگویی با بازی بهرام رادان و مهرداد صدیقیان منتشر شده است.

فیلم ایده اصلی جدیدترین ساخته‌ی آزیتا موگویی و از فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تریلری از این فیلم سینمایی منتشر شده است. این فیلم سینمایی در لوکیشن‌های مختلفی از جمله کشور اسپانیا جلوی دوربین رفته است. تریلر تازه‌ی فیلم سینمایی «ایده اصلی» با محوریت بخش‌های مختلفی از فیلم و نمایش کاراکترها ساخته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را ببینید:

دانلود از آپارات

خلاصه داستان فیلم سینمایی «ایده اصلی» به شرح زیر است:

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند. شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چند سالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.

ایده اصلی

فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی با حضور بازیگرانی مانند مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، هانیه توسلی، شهباز نوشیر، آندره آ ماچالکیدو، ملنوس گاوراس، واروارا لارمو و ایرینا مانژوسوا جلوی دوربین رفته است. آزیتا موگویی پیش از «ایده اصلی» فیلم سینمایی «تراژدی» را جلوی دوربین برده است و در فیلم‌هایی مانند «فرزند چهارم» و «وقتی که برگشتیم» همکاری کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده