// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲

سیزن پس فصل پنجم بازی PUBG Mobile در دسترس قرار گرفت

سیزن پس فصل پنجم نسخه موبایل پابجی با نام Season 5 Royal Pass همراه با محتویات جدید در دسترس قرار گرفت. در ادامه مطلب با این محتویات آشنا شوید.

بازیکنان بازی PUBG Mobile حال می‌توانند محتوای Season 5 Royall Pass را خریداری کنند. محتوای یاد شده هم اکنون از طریق فروشگاه App Store و Google Play قابل دانلود و خریداری است. گفتنی است که آپدیت رایگان 0.15.5 بازی موبایل پابجی به همراه این سیزن پَس قابل دانلود است. این سیزن پس شامل محتویات جدیدی برای بازی PUBG Mobile می‌شود. لباس‌های پریمیوم، ایموت‌ها، دستوران صوتی و... از محتویات این آپدیت به شمار می‌روند. همچنین حالت Ranked Mode Season 5 نیز به همراه پاداش‌های تازه در این سیزن پس دیده می‌شود. همینطور باید گفت که «دستورات صوتی» یا همان Voice Commandهای قدیمی نیز به در این سیزن بازگشته‌اند.

آپدیت جدید بازی PUBG Mobile همچنین شامل ارتقاهای جدیدی برای سلاح MK47 شده است. قابلیت شلیک تک تیر و قدرتی به همراه مگسک لیزری برای این سلاح در نظر گرفته شده است. در پایین می‌توانید از جزئیات کامل این آپدیت با خبر شوید:

  • حالت جدید Ranked و Royale Pass: بازیکنان با خریداری کردن رویال پس فصل پنجم می‌توانند به آیتم‌های جدید ظاهری، ایموت‌ها و غیره دست پیدا کنند
  • سلاح‌ها و تجهیزات جدید: قابلیت تک تیر و قدرتی سلاح Mk47 به همراه مگسک لیزری جدید
  • دستورات صوتی قدیمی: دستور صوتی قدیمی «وارد اتومبیل شو!» به همراه دیگر موارد در دسترس کاربران قرار گرفته است. بازیکنان می‌توانند از طریق منو تنظیمات این موارد را تغییر دهند
  • بهبود گیم پلی: برخی از قسمت‌های بازی از فروشگاه تا  مواردی مربوط به تجهیزات با بهبودی همراه بوده است

pubg mobile

از زمان عرضه بازی PUBG Mobile تا به امروز این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است و هم اکنون بیش از ۳۰ میلیون کاربر همزمان دارد.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی PUBG Mobile در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده