نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی City of Brass ماه آینده برای سوییچ منتشر می‌شود

کاربران نینتندو سوییچ به‌زودی قادر خواهند بود بازی City of Brass را که با الهام از داستان‌های هزار و یک شب ساخته شده، تجربه کنند.

City of Brass یک بازی اکشن ساخته استودیو آپرکات گیمز است که ابتدا در سال ۲۰۱۷ به شکل Early Access برای پی سی منتشر شد و در سال ۲۰۱۸ هم شاهد انتشار آن روی این پلتفرم و البته پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان به‌شکل نهایی بودیم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی سازندگان اعلام کرده‌اند که این اثر به‌زودی و در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. 

City of Brass در اصل اثری با المان‌های روگ لایک است و محیط‌های به شکل تصادفی ساخته می‌شوند که باعث می‌شود هر بار تجربه بازی حس و حال جدیدی داشته باشد. شخصیت اصلی بازی علاوه بر سلاح‌هایی چون شمشیر، یک شلاق هم دارد که نقشی کلیدی در گیم‌پلی City of Brass ایفا می‌کند. البته به گفته سازندگان نسخه سوییچ بازی شامل سه شخصیت جدید هم خواهد بود که هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با آن‌ها ارائه نشده است. 

علاوه بر این در نسخه سوییچ، شاهد تمام ویژگی‌ها و آپدیت‌هایی خواهیم بود که پیش از این برای سایر نسخه‌ها منتشر شده‌اند که شامل مواردی چون سلاح‌ها، دشمنان و موارد جدید دیگر می‌شوند. در صورتی که با این بازی آشنا نیستید، زومجی در بررسی بازی City of Brass نمره ۷.۵ را برای آن در نظر گرفت که می‌توانید خلاصه این بررسی را در ادامه بخوانید:

City of Brass قدمی رو به جلو برای استودیو Uppercut games به شمار می‌رود. این بازی کوچک اما دوست داشتنی با قابلیت‌های متنوع و سیستم مبارزات هوشمندانه و استراتژیکش، این توانایی را دارد که شما را ساعت‌ها مشغول خود کند. امید می‌رود در بروز رسانی‌های بعدی برخی از مشکلات کوچک اما جدی این بازی برطرف شوند و ایده‌های در پس «شهر بی شرم» آنگونه که استحقاقش را دارند عملی شوند. 

در پایان می‌توانید تریلر نسخه سوییچ بازی را هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده