نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

تریلر جدید فیلم Shazam طی این ماه منتشر خواهد شد

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که طی این ماه باید منتظر انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Shazam باشیم.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال که اواخر ماه تیر امسال برگزار شد، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم Shazam (شزم) را منتشر کرد که در آن شاهد یک دنیای متفاوت، رنگارنگ و پر از شوخی‌های مختلف از دنیای سینمایی دی سی (DC) بودیم. با این حال، از آن زمان تریلر دیگری از این فیلم منتشر نشده و با اینکه بسیاری انتظار داشتند همزمان با اکران فیلم Aquaman (آکوامن) دومین تریلر این فیلم منتشر شود، اما تا به امروز شاهد انتشار این تریلر نبوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان انتشار جدیدترین تریلر فیلم شزم منتشر شده است. طبق توییتی که اخیرا دنیل آرپی‌کی (که طی هفته‌های گذشته خبرهای موثقی در مورد زمان انتشار تریلر فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ را به اشتراک گذاشته بود) در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده، دومین تریلر فیلم Shazam قرار است در طول ماه ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شود.

Glass

طبق گفته این اینسایدر سینما و تلویزیون، دومین تریلر فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۹ دی ۱۳۹۷) منتشر شود که اگر این خبر درست باشد، پس می‌توان انتظار داشت که دومین تریلر فیلم شزم بخشی از تبلیغ‌های پیش از نمایش فیلم Glass (گلس)، جدیدترین فیلم ام نایت شیامالان در سینماها باشد. فیلم Glass برای اکران در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برنامه‌ریزی شده است و با توجه به اینکه این فیلم، اولین فیلم بسیار مهم سال ۲۰۱۹ است و پیش‌بینی می‌شود در سه روز نخست اکرانش حدود ۷۰ میلیون دلار فروش کند، طبیعی است که برادران وارنر از این فرصت برای تبلیغ فیلم جدید ابرقهرمانی خود استفاده کند. با این حال، این خبر هنوز توسط کمپانی برادران وارنر یا DC تایید نشده است و طی هفته‌های آینده می‌توانیم در انتظار خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم. 

زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، بوده است. 

فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده