نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه دسامبر 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در آخرین ماه از سال ۲۰۱۸، بازی‌های پولی با‌کیفیتی برای اندروید و آیفون منتشر شدند که در این مطلب چند مورد از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. 

سال ۲۰۱۸ با تمام اتفاقاتش به‌پایان رسید و به رسم همیشه، در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های اندروید پولی رفته‌ایم که در آخرین ماه از این سال یعنی دسامبر منتشر شدند. در دسامبر ۲۰۱۸ بازی ROME: Total War پس از گذشت مدت نسبتا طولانی از انتشار نسخه iOS برای اندروید هم منتشر شدند تا علاقه‌مندان را درگیر نبرد‌های استراتژیک عظیمش کند. از طرف دیگر در این ماه بازی‌های پازل با‌کیفیتی مثل Twinfold هم منتشر شدند و This Is the Police، یکی از بازی‌های مستقل موفق سال ۲۰۱۶ هم برای پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفت. دسامبر ۲۰۱۸ بازی‌های پولی با‌کیفیت دیگری هم داشت که در ادامه، بیش‌تر با آن‌ها آشنا خواهیم شد. 

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. 

بازی Rome Total War

ROME: Total War

نسخه موبایل Rome: Total War ویژگی‌های مختلف آن را حفظ و کنترل‌های بازی را برای موبایل بهینه کرده است

به‌عنوان اولین بازی از بهترین‌های پولی این ماه، به‌سراغ ROME: Total War رفته‌ایم؛ اثری که یکی از بازی های استراتژیک قدیمی بسیار با‌کیفیت است و البته از مدت‌ها پیش در پلتفرم iOS در دسترس قرار داشت و حال برای اندروید هم منتشر شده است. طرفداران سری توتال وار با مکانیزم‌های این مجموعه آشنا هستند؛ هدایت کشوری در حالت نوبتی و اتخاذ تصمیماتی چون ساخت و ساز، تربیت نیرو و حتی سیاست‌های مختلف در قبال سایر کشور‌ها و صد البته تجربه نبرد‌های وسیع در حالت Real Time بازی. حال استودیو فرال اینتراکتیو به‌عنوان توسعه‌دهنده نسخه موبایل این بازی تمام این ویژگی‌ها را به بهترین شکل به پلتفرم موبایل آورده و از این طریق امکان تجربه این بازی استراتژیک را روی گوشی‌ها و تبلت‌ها هم فراهم کرده است. البته Rome: Total War با اینکه جزو نسخه‌های قدیمی سری توتال وار به‌شمار می‌رود اما هنوز هم اثری بزرگ و پر جزییات است و سازندگان تا حدود زیادی توانسته‌اند کنترل‌های بازی را به‌شکلی طراحی کنند که این اثر پیچیده روی موبایل هم قابل بازی باشد. با اینکه ROME: Total War قیمت بالای ۱۰ دلاری را یدک می‌کشد اما کماکان تجربه آن لذت زیادی برای طرفدارانش خواهد داشت. 

دانلود بازی ROME: Total War

This Is the Police

This Is the Police

دیگر بازی بزرگی که این ماه برای اندروید منتشر شده، This Is the Police است. اگر از طرفداران بازی‌های مستقل باشید، قطعا حداقل اسمی از این بازی که در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی منتشر شده شنیده‌اید. در This Is the Police بازیکنان نقش یک فرمانده پلیس را ایفا می‌کنند که زمان زیادی تا بازنشستگی‌اش باقی نمانده و در حال سپری کردن روز‌های پایانی شغلش است. با این حال همه‌چیز برای این شخص آرام و به‌روال طبیعی پیش نمی‌رود و مشکلاتی که در حیطه کاری ایجاد می‌شوند در کنار اتفاقات مختلفی در زندگی شخصی، شرایط سختی را برای این فرد به‌وجود می‌آورند. در بازی باید با اعزام به‌موقع و درست نیرو‌ها به محل حوادث وظایف‌تان به‌عنوان فرمانده پلیس را انجام دهید و در این میان از داستان بسیار غنی و جالب بازی هم لذت ببرید. برخلاف نسخه دوم This Is the Police که چندی پیش منتشر شد، نسخه اول گیم‌پلی خیلی عمیقی ندارد اما داستان بسیار زیبایی روایت می‌کند که بدون شک نقطه قوت اصلی این بازی است. پس اگر در گذشته شانس تجربه این اثر را از دست داده‌اید، انتشار نسخه موبایل آن بهترین فرصت برای رفتن به سراغ آن است. بازی با قیمت ۸ دلار در دسترس قرار گرفته است. 

دانلود بازی This Is the Police

Bendy and the Ink Machine

Bendy and the Ink Machine

Bendy and the Ink Machine در اصل یک بازی اپیزودیک است که اپیزود اول آن، اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود و پس از آن شاهد انتشار اپیزود‌های بعدی بازی هم بودیم. با این حال پس از انتشار هر پنج اپیزود، سازندگان یک نسخه کامل از بازی روانه بازار کردند که در ماه دسامبر این نسخه با قیمت ۷ دلار برای اندروید و آیفون هم در دسترس قرار گرفته است. Bendy and the Ink Machine در اصل یک بازی ترسناک با المان‌های تلاش برای بقا، حل پازل و مبارزه است. بازی گیمر را در نقش شخصیت هنری استاین، یک انیماتور بازنشسته قرار می‌دهد که پس از دریافت دعوت‌نامه‌ای به استودیوی قدیمی خودش برمی‌گردد و متوجه می‌شود که شخصیت‌های انیمیشنی توسط دستگاهی جان گرفته و شرایط کابوس‌واری را برای استودیو رقم زده‌اند. حال شما باید با هدایت این کاراکتر، گوشه و کنار استودیو را بگردید، پازل‌های مختلفی را حل کنید و حتی در مواقعی وارد مبارزه با تهدید‌های موجود شوید. در مجموع Bendy and the Ink Machine یک بازی ترسناک و سرگرم‌کننده است که قطعا ارزش بازی کردن را دارد. 

دانلود بازی Bendy and the Ink Machine

the Sequence 2

the Sequence 2

بازی‌های پازل همیشه از آثار محبوب در پلتفرم موبایل بوده‌اند و خب به همین دلیل در بهترین‌های ماه نگاهی هم به بازی‌های این ژانر داشته‌ایم. the Sequence 2 دنباله نسخه اول این مجموعه است که بازهم با ایده‌ای ساده و خلاقانه بازیکنان را وادار به حل پازل‌های مختلف می‌کند. در این بازی هدف رساندن یک جسم از نقطه مبدا به نقطه مقصد است. با این حال این کار به این سادگی صورت نمی‌گیرد و برای این منظور باید از آیتم‌هایی استفاده کنید که پس از قرار دادن آن‌ها روی صفحه، تنظیم جهت و زدن کلید آغاز، جسم مذکور را در جهت تعیین‌شده حرکت می‌دهند. حال باید با همین مکانیزم پازل‌های بازی را حل کنید؛ پازل‌هایی که ابتدا ساده هستند اما به مرور سخت‌تر می‌شوند و برای مثال تعداد اجسام بیش‌تر می‌شود یا برای حرکت دادن جسم باید از دو یا چند آیتم بهره ببرید و جهت هرکدام را به‌نوعی تنظیم کنید که در نهایت جسم به مقصد هدایت شود. در مجموع the Sequence 2 درست مثل نسخه اول اثر اعتیادآوری است که ارزش بالایی در برابر قیمت دو دلاری ارائه می‌دهد. 

دانلود بازی the Sequence 2

7Days - Decide Your Story

7Days - Decide Your Story

چند روح سرگردان که به دنبال برگشتن به زندگی هستند، تصمیمات سختی که پیش روی آن‌ها قرار دارد و اتمسفر خاص و عجیب محتویاتی هستند که در بازی 7Days - Decide Your Story انتظار بازیکنان را می‌کشند. این ساخته استودیو باف در اصل یک تجربه ۳ دلاری است که به‌مناسبت تعطیلات سال نوی میلادی، می‌توانید دقایق اولیه‌اش را رایگان هم بازی کنید و سپس در صورت دوست داشتن بازی، از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای نسخه کامل آن را بخرید. اما فارغ از این بحث‌ها، 7Days - Decide Your Story در اصل یک تجربه داستان‌محور و متن‌محور است که در آن شخصیتی به نام کرل را کنترل خواهید کرد. این شخصیت یکی از همان ارواح سرگردانی است که وظایفی به آن‌ها محول شده است و در صورت انجام دادن درست این وظایف، شانس بازگشت به زندگی را پیدا خواهند کرد. داستان بازی از طریق متن روایت می‌شود پس برای لذت بردن از آن باید حوصله خواندن متن‌های نسبتا طولانی را داشته باشید. جدا از این در طول بازی با تصمیمات مختلفی رو‌به‌رو خواهید شد که اتخاذ هر تصمیم تاثیرش را روی روند بازی خواهد گذاشت. 

دانلود بازی 7Days - Decide Your Story

Golf Club: Wasteland

Golf Club: Wasteland

پس از اتفاقی زیست‌محیطی، اهالی ثروتمند کره زمین با ترک آن زندگی را در شهر تسلا در مریخ آغاز کرده‌اند و افرادی هم که امکان چنین سفری را نداشتند، همگی کشته شده‌اند. نتیجه این اتفاقات تبدیل شدن زمین به یک برهوت آخرالزمانی بوده است که فقط برای افرادی مناسبت است که برای تفریح، به آن سفر و در خرابه‌هایش گلف بازی می‌کنند! این‌ها فضاسازی اصلی بازی Golf Club: Wasteland هستند که داستان آن، در رابطه با یکی از خلبانانی است مردم را از زمین به مریخ انتقال می‌دهند اما این خلبان، خیلی علاقه‌ای به زندگی کردن در سیاره جدید ندارد و به همین دلیل سفری انفرادی را به زمین آغاز می‌کند. Golf Club: Wasteland داستانی تاثیرگذار دارد و سازندگانش تاکید زیادی داشته‌اند که هدف‌شان از خلق این بازی، نه آفرینش موقعیت‌های تنش‌زا و نفس‌گیر که صرفا پدید آوردن تجربه‌ای آرامش‌بخش است که در آن بتوانید در دنیای آخرالزمانی بازی قدم بزنید، هر از گاهی گلف بازی کنید، از موسیقی گوش‌نواز و اوریجینال اثر لذت ببرید و این وسط توجهی هم به روایت داستان بازی داشته باشید. همه این‌ها در مجموع آنقدر جذاب هستند که Golf Club: Wasteland ارزش پرداخت ۳ دلار را داشته باشد. 

دانلود بازی Golf Club: Wasteland

Heroes of Flatlandia

Heroes of Flatlandia

برای دادن تنوع بیش‌تر به لیست بازی‌های این ماه، به سراغ اثری در سبک استراتژیک نوبتی برویم. بازی ۲ دلاری Heroes of Flatlandia یک تجربه کاملا فانتزی و حماسی است که بازیکنان را به نبردی با محوریت الف‌ها و آندد‌ها می‌برد. بازیکنان می‌توانند یکی از این دو جناح را انتخاب کنند و سپس با تربیت ارتشی بزرگ، طرف مقابل را شکست بدهند. ساخته استودیو های‌لند ۱۴ نوع نیرو و ۴ هیرو قابل کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد و البته که در بازی به مجموعه بزرگی از جادو‌ها و قابلیت‌های ویژه دسترسی خواهید داشت. گرافیک فانتزی و رنگارنگ بازی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن است و البته که Heroes of Flatlandia هم بخش داستانی دارد که در آن باید با هوش مصنوعی مبارزه کنید و هم امکان شرکت در نبرد‌های چندنفره واقعی با سایر بازیکنان را فراهم می‌کند؛ نبرد‌هایی که جزو بهترین تجربه‌های استراتژیک نوبتی روی موبایل هستند و قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارند. خبر خوب دیگر اینکه پس از پرداخت ۲ دلار برای این بازی، دیگر هیچ خرید درون برنامه‌ای در بازی مشاهده نخواهید کرد که نقش مهمی در متعادل بودن بازی ایفا می‌کند. 

دانلود بازی Heroes of Flatlandia

Human Heroes Einstein On Time

Human Heroes Einstein On Time

در هر نسخه از سری Human Heroes قرار است با یکی از چهره‌های تاثیرگذار در تاریخ بشریت همراه شویم

Human Heroes قرار است مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف باشد که هدف این آثار، جدا از سرگرم کردن مخاطبان آشنا کردن آن‌ها با برخی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین چهره‌های علمی، فرهنگی و تاریخی است. Human Heroes Einstein On Time یک نسخه از این مجموعه است که در آن با شخصیت آلبرت اینشتین، فیزیکدان مشهور همراه می‌شویم. در قالب این بازی گیمر‌ها جزییات زیادی از زندگی این شخصیت را یاد خواهند گرفت و در کنار آن، با پازل‌های مختلفی هم همراه خواهند شد که اکثرا برگرفته از یافته‌های علمی اینیشتین هستند. برای مثال کاربران کم سن و سال‌تر با تجربه این بازی می‌توانند مواردی مثل خواندن ساعت را یاد بگیرند و البته موارد پیچیده‌تری مثل مرور نظریه‌های اتمی اینشتین هم در این بازی وجود دارند. در مجموع Human Heroes Einstein On Time اثری ۴ دلاری است که هم به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده عمل می‌کند و هم بار علمی و آموزشی خوبی دارد. باید منتظر ماند و دید که در آینده سری Human Heroes به‌سراغ چه شخصیت‌هایی خواهد رفت. 

دانلود بازی Human Heroes Einstein On Time

Absolute Drift

Absolute Drift

با اینکه در لیست بهترین‌های این ماه بازی ریسینگ بزرگی حضور ندارد، اما Absolute Drift تا حدود زیادی می‌تواند یک تجربه ریسینگ مبتنی بر دریفت باشد که برای علاقه‌مندان این کار تجربه ارزشمندی است. در واقع Absolute Drift اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای پی‌سی منتشر شد و یک سال بعد هم در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار گرفت و حال در ماه دسامبر، شاهد انتشار نسخه اندروید آن هم بودیم. در این بازی هدف صرفا دریفت زدن با ماشین‌های مختلف برای کسب امتیاز بالاتر است. با وجود ظاهر ساده، Absolute Drift مکانیزم‌های کاملی دارد و در آن می‌توانید کنترل ۶ ماشین مختلف را برعهده بگیرید و با زمان‌بندی درست، دریفت‌های بهتری داشته باشید. از آن جالب‌تر اینکه ماشین‌ها در بازی قابل شخصی‌سازی هستند و گزینه‌های نسبتا خوبی هم در این زمینه در اختیار شما قرار دارد. به‌علاوه بازی در کنار چالش‌های مختلف که برای عبور از آن‌ها باید امتیاز خاصی کسب یا کار مشخصی را انجام دهید، شامل حالت آزاد هم می‌شود که به‌نوعی بخشی است که در آن می‌توانید مهارت‌هایتان در دریفت را بهبود ببخشید. 

دانلود بازی Absolute Drift

Orbt XL

Orbt XL

یکی دیگر از بازی‌های ساده و اعتیادآور این ماه، Orbt XL است که با یک ایده بسیار ابتدایی می‌تواند ساعت‌های خیلی طولانی مخاطبش را سرگرم نگه دارد و البته وی را بارها و بارها وادار به تلاش مجدد برای کسب امتیاز بیش‌تر کند. در این بازی یک سیاه‌چاله فضایی در وسط صفحه قرار دارد که اجسامی شبیه سیاره‌ها را به سمت خودش می‌کشاند. این وسط شما هم کنترل یکی از همین سیاره‌ها را برعهده دارید که در حال کشیده شدن به سمت سیاه‌چاله است اما در صورتی که انگشت‌تان را روی صفحه نمایش گوشی قرار بدهید، از سیاه‌چاله فاصله می‌گیرد. مکانیزم بازی صرفا به همین لمس کردن یا نکردن صفحه مربوط می‌شود و باید به‌نوعی در این کار تعادل ایجاد کنید که سیاره تحت کنترل شما، برخوردی با سایر سیاره‌هایی که به سمت سیاه‌چاله کشیده می‌شوند نداشته باشد. در بازی خبری از مرحله یا چالش نیست و صرفا هدف کسب امتیاز بالاتر است. به همین دلیل هم Orbt XL به یکی دیگر از آن دست بازی‌هایی تبدیل شده است که در آن بارها و بارها برای کسب امتیاز بیش‌تر، بازی را تکرار خواهید کرد. البته امکان تغییر ظاهر صفحه برای تنوع بیش‌تر وجود دارد و در مجموع Orbt XL به‌عنوان یک اثر ۱ دلاری، ارزش و محتویات کافی ارائه می‌دهد. 

دانلود بازی Orbt XL

Knight Life: Medieval Fantasy RPG

Knight Life: Medieval Fantasy RPG

سفری از جنس نقش‌آفرینی به دوران قرون وسطا تجربه‌ای است که بازی ۱.۵ دلاری Knight Life: Medieval Fantasy RPG برای مخاطبانش به‌ارمغان می‌آورد. در این بازی نقش یک شوالیه جوان را ایفا خواهید کرد که در دنیایی قرون وسطایی، باید شهر خودش را بسازد و پس از آن به سراغ ماموریت‌های جالبی چون شکار انواع و اقسام هیولا‌ها، روبه‌رو شدن با راهزنان یا حتی پاک‌سازی سیاه‌چال‌ها برود؛ سیاه‌چال‌هایی که کاملا به شکل تصادفی خلق می‌شوند تا هرگز با محیط‌های تکراری رو‌به‌رو نشوید. جدا از این، در دنیای بازی شاهد تنوع خیلی بالایی از دشمنان هم هستیم و مواردی مثل چرخه روز و شب هم در بازی رعایت شده‌اند تا Knight Life: Medieval Fantasy RPG یک تجربه نقش آفرینی کامل و سرگرم‌کننده باشد. در نهایت این نکته را نباید فراموش کرد که سازندگان هر هفته محتویات جدیدی برای بازی منتشر می‌کنند تا تجربه آن همیشه جذاب و سرگرم‌کننده باشد. 

دانلود بازی Knight Life: Medieval Fantasy RPG

Marching Order

Marching Order

یک بازی پازل دیگر که البته جنس کاملا متفاوتی از آثار معرفی‌شده تا الان در لیست دارد و یکی از بامزه‌ترین بازی‌های ماه به‌حساب می‌آید. در بازی Marching Order هدف شما نظم دادن به یک گروه موسیقی متشکل از حیوانات است که در حال رژه رفتن هستند و باید موسیقی را به شکل درستی اجرا کنند. در هر مرحله از بازی، توضیحاتی را از زبان حیوانات حاضر در گروه در قسمت بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که باید با خواندن آن‌ها و متوجه شدن نیاز‌های هر عضو از گروه، تغییراتی در چینش یا سایر ویژگی‌های آن‌ها ایجاد کنید تا در نهایت بتوانند موسیقی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. پازل‌های بازی حالت خاص و متفاوتی در مقایسه با آثار رایج بازی‌های پازل دارند و همین مساله یکی از ویژگی‌های خوب بازی Marching Order است. جدا از این، در این اثر شاهد طراحی‌های بی‌نهایت بامزه‌ای هم هستیم که همراه شدن با این حیوانات دوست‌داشتنی را جذاب‌تر می‌کند. 

دانلود بازی Marching Order

Morels

Morels

این روز‌ها گوشی‌های موبایل به پلتفرم‌های محبوبی برای بازی کردن تبدیل شده‌اند و به همین دلیل هم هر از گاهی شاهد انتشار نسخه دیجیتالی بازی‌های کارتی یا رومیزی معروف برای این پلتفرم هستیم که Morels هم یکی از همین دست آثار است. این بازی در واقع بر اساس یک بازی کارتی معروف با همین نام طراحی شده است و به‌لطف ماهیت لمسی صفحه نمایش گوشی‌ها، تجربه مناسبی هم روی این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد. در این بازی دو بازیکن رو‌به‌روی هم قرار می‌گیرند و هدف‌شان انتخاب کارت‌های مناسب برای به‌دست آوردن بهترین قارچ‌ها و پختن آن‌ها است. البته که در این میان کارت‌های جانبی زیادی هم وجود دارند که می‌توانند به پیروزی شما در بازی کمک کنند. با اینکه Morels قیمتی ۵ دلاری دارد و اصلا اثر ارزان‌قیمتی به‌شمار نمی‌رود، اما قیمت آن در مقایسه با نسخه فیزیکی به مراتب پایین‌تر است و جدا از آن، در نسخه دیجیتالی هم امکان تجربه بازی با هوش مصنوعی فراهم شده و هم اینکه می‌توان بازی را به شکل چندنفره هم تجربه کرد و از آن لذت برد. 

دانلود بازی Morels

Moshpit - Heavy Metal is War

Moshpit - Heavy Metal is War

Moshpit - Heavy Metal is War بدون شک دیوانه‌وارترین و عجیب‌ترین بازی لیست این ماه است

اما یکی از عجیب‌ترین و در عین حال مفرح‌ترین بازی‌های این ماه، Moshpit - Heavy Metal is War بود. تجربه‌ای دیوانه‌وار که می‌تواند اوقاتی سراسر خنده و صد البته مملو از موسیقی‌های متال برای‌تان به ارمغان بیاورد. در این بازی شاهد استیج‌های مختلفی هستیم که در آن‌ها موسیقی متال در حال اجرا است و گیمر هم نقش یکی از تماشاگران این اجرا را برعهده دارد که باید ضمن لذت بردن از موسیقی، در نبردی پر از هیجان سایر اشخاص را از روی استیج به پایین بیندازد! تجربه‌ای که بی‌شباهت به بازی موفق این روز‌های نینتندو یعنی Super Smash Bros Ultimate هم نیست. وجود ۳۲ مرحله مختلف که برخی از آن‌ها مبارزه با باس‌های غول‌پیکری را برای‌تان تدارک داده‌اند، فیزیک واقع‌گرایانه بازی که امکان مبارزات اصولی را به ارمغان می‌آورد و از همه این‌ها مهم‌تر هیجان بی حد و مرز بازی ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند تجربه این بازی ۱.۵ دلاری را به همه پیشنهاد کنیم. 

دانلود بازی Moshpit - Heavy Metal is War

Twinfold

Twinfold

اما آخرین بازی این ماه که از قضا یکی از با‌کیفیت‌ترین بازی‌ها هم به‌شمار می‌رود، اثری نیست جز Twinfold؛ یک تجربه پازل ۴ دلاری که با وجود داشتن المان‌هایی آشنا، خصوصیات منحصر‌به‌فردی هم دارد. در Twinfold گیمر کنترل یک مکعب را در صفحه بازی برعهده می‌گیرید. با حرکت دادن این مکعب به هر سمت، کل مکعب‌ها و اشیا موجود روی صفحه هم به همان سمت حرکت می‌کنند و شما باید با استفاده از این ویژگی، به جمع‌آوری مکعب‌های امتیازی بپردازید یا مکعب‌های دشمن را شکست بدهید. برای مثال یکی از راه‌های شکست دادن دشمنان، کوبیدن آن‌ها به دیوار است یا برای جمع‌آوری مکعب امتیاز، باید خودتان را به آن برسانید. Twinfold المان‌هایی از بازی‌های روگ لایک را با سبک پازل ادغام کرده و از این رو شاهد روندی مرحله‌ای در بازی نیستیم و پس از هر بار شکست خوردن، مجددا کار را از صفر آغاز خواهید کرد و البته که این بار طراحی متفاوت و چینش مکعب‌ها متفاوت از دفعات قبل خواهد بود تا همه‌چیز شکل و شمایلی تصادفی داشته باشد. ارزش تکرار بسیار بالای Twinfold آن را به یکی از بهترین بازی‌های ماه تبدیل کرده که حسن ختام خوبی برای بهترین بازی‌های اندروید پولی این ماه به‌شمار می‌رود. 

دانلود بازی Twinfold


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده