// چهار شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی Snowball.io؛ برف بازی هیجان‌انگیز

Snowball.io یک بازی با گیم‌پلی ساده و گرافیک رنگارنگ است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای برای اوقات فراغت محسوب می‌شود. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

تب بازی‌های io. مدتی است که دنیای گیم را فرا گرفته و شاهد عرضه بازی‌های زیادی با محوریت رقابت تعداد زیادی از بازیکنان به صورت آنلاین برای رسیدن به صدر رنکینگ هستیم. بازی‌های io. بازی‌های ساده‌ای هستند که اخیرا نسخه‌های متفاوتی از آنها مانند Slither.io و Hole.io در بین بازیکنان نیز بسیار پرطرفدار هستند و تعدادی از این بازی‌ها نیز قبلا در زومجی معرفی شده است. Snowball.io جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Geisha Tokyo است که به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی اندروید و آیفون توانسته از بین بیش از ۴۲ هزار رای در اپ استور، میانگین امتیاز عالی ۴.۸ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نشان از کیفیت بالای این بازی ساده و جذابیت آن است. این بازی برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۱۴۰ مگابایت حجم دارد و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان پلتفرم موبایل، تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای در آن  حضور دارند.

بازی snowball.io
بازی snowball.io
بازی snowball.io

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Snowball.io به مسابقات کوتاه و سراسر اکشنی بین تعدادی وسیله برف روب خلاصه می‌شود اما پیروزی و کسب رتبه‌های بالا در این مسابقات به همین سادگی نیست. هر بازیکن در این بازی کنترل یک وسیله برف روب را بر عهده می‌گیرد و برای رسیدن به صدر رتبه‌بندی باید با ۹ بازیکن دیگر رقابت کند. البته در واقعی بودن این بازیکنان یا کنترل شدن این وسیله‌ها توسط هوش مصنوعی کمی شک و شبهه وجود دارد.  هر وسیله برف روب تحت کنترل بازیکنان قابلیت جمع کردن برف‌ها و ساختن یک گلوله برفی را دارد که به وسیله این گلوله‌ها می‌توان به دیگر بازیکنان ضربه زد و آنها را از زمین مسابقه خارج کرد. هر بازیکنی که بتواند تا‌ آخر در زمین بماند و دیگر رقبا را از سر راه کنار بزند، به عنوان برنده اعلام خواهد شد. پس از پایان هر مسابقه نیز رتبه بندی‌ بازیکنان نمایش داده می‌شود که بر اساس آن XP به آنها داده می‌شود که برای ارتقای رنک و باز کردن اسکین‌های مختلف از این XP  استفاده می‌شود.

رقابت‌‌های Snowball.io به مسابقاتی کوتاه خلاصه می‌شوند که بازیکنان در آن برف بازی می‌کنند

کنترل‌‌های بازی Snowball.io بسیار ساده است و بازیکنان می‌توانند با لمس صفحه و کشیدن انگشت در هر جهتی وسیله خود را به آن سمت هدایت کنند. از آنجایی که این وسیله‌های نقلیه، برف روب هستند و می‌توانند برف‌ها را جمع کنند، سازندگان بازی از این قابلیت برای ساخت گلوله‌های برفی توسط بازیکنان استفاده کرده‌اند و بازیکنان می‌توانند با این گلوله‌ها به حریفان خود ضربه بزنند. محیط رخ دادن اتفاقات بازی نیز به مرور زمان و حذف شدن بازیکنان، کوچک می‌شود و فرار کردن از دست رقیبان اصلا استراتژی خوبی به حسب نمی‌آید.

بازی snowball.io
بازی snowball.io
بازی snowball.io

بازی Snowball.io از لحاظ بصری و گرافیکی نیز یک تجربه‌ی رنگارنگ و برفی است و بازیکنان از دیدن نبرد‌ این برف روب‌ها در زمین‌های پوشیده از برف لذت خواهند برد.  محیط‌های متنوعی برای برگزاری مسابقات در بازی طراحی شده است و انیمیشن‌های بازی نیز بسیار روان و خوب اجرا می‌شوند. اسکین‌های متفاوتی برای بازیکنان در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌هایی مانند اجرا کردن بازی ۷ روز پیاپی یا چندین بار اول شدن در مسابقات اسکین‌های جدید و متفاوتی را باز کنند. صداگذاری بازی هم بسیار ساده انجام شده است و اتفاق خاص و جدیدی در این بخش دیده نمی‌شود.

اگر از طرفداران بازی‌های io. هستید و به دنبال یک تجربه جدید و متفاوت در این سبک هستید، Snowball.io یک بازی جدید و هیجان انگیز است که در ایام کریسمس و سال نو و تم‌های برفی تجربه‌ی آن بسیار لذت بخش خواه بود.

دانلود بازی اندروید و آيفون Snowball.io


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده