// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

دو نسخه از سری بازی Guilty Gear برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

دو نسخه از سری بازی‌های فایتینگ استودیو آرک سیستم ورکس قرار است در قالب یک مجموعه فیزیکی با نام Guilty Gear 20th Anniversary Edition برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

در جدیترین اخبار بازی مشخص شد که کمپانی پی‌کیوب (Pqube)  قرار است دو نسخه از سری بازی مبارزه‌ای استودیو آرک سیستم ورکس را در قالب یک مجموعه فیزیکی عرضه کند. دو نسخه از سری فایتینگ Guilty Gear یعنی گیلتی گیر و Guilty Gear Accent Core Plus R قرار است در یک بسته فیزیکی برای نینتندو سوییچ عرضه شود. البته دو بازی فایتینگ یاد شده به صورت دیجیتالی برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شوند. کسانی که قصد دارند که هر یک از بازی‌های یاد شده را به طور جداگانه خریداری کنند، می‌توانند آن را به طور دیجیتالی تهیه کنند.

اولین نسخه از سری بازی Guilty Gear که با همین نام شناخته می‌شود در سال ۱۹۹۸ برای اولین کنسول سونی یعنی پلی استیشن یا به اصطلاح PS1 منتشر شده است. پس از آن شاهد نسخه‌های بعدی این مجموعه بودیم و استودیو Arc System Works با این آثار توانست لقب یکی از بهترین سازنده‌های بازی‌های فایتینگ را به خود اختصاص دهد. در حالی که این نسخه، محبوب‌ترین بازی مبارزه‌ای این استودیو به شمار نمی‌رود اما در خود ریشه‌های اصلی این سری را جای داده است که برای تمامی علاقه‌مندان به این سبک پیشنهاد می‌شود. گرافیک پیکسلی غنی در سبک دوبعدی روی کنسول مدرن نینتندو سوییچ می‌تواند روند لذت بخشی را برای طرفداران این سبک به ارمغان بیاورد.

Guilty Gear Accent Core Plus R در واقع چهاردهمین نسخه از سری دیرینه بازی‌های فایت آرک سیستم ورکس است که در این باندل جای گرفته است. همانند دیگر آثار این استودیو این بازی نیز در سبک دوبعدی طراحی شده است که در میان طرفداران این سری یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها شناخته می‌شود که تمام مهارت‌های سازندگان را در خود جای داده است.

Guilty Gear

استودیو آرک سیستم در آن سو محتویات دیگری را برای سال ۲۰۱۹ برای طرفداران در نظر گرفته است. احتمال می‌رود که در چند هفته آتی بازی مبارزه‌ای محبوب این استودیو یعنی Dragon Ball FighterZ میزبان محتویات فصل جدید همچون کاراکترها و حالت‌های تازه شود. همچنین این استودیو قصد دارد که مهارت‌های خود را در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای به مجموعه Granblue Fantasy بدمد. سازندگان به تازگی با معرفی Granblue Fantasy Versus قصد دارند که سبک مبارزه‌ای را به این مجموعه دعوت کنند. از آنجا که سازندگان در حال کار روی پروژه‌های مختلف هستند، تجربه باندل جدید گیلتی گیر می‌تواند شما را با آثار اولیه این استودیو آشنا کند.

باندل یاد شده در حالی که با نام Guilty Gear 20th Anniversary Edition معرفی شده است، قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ عرضه شود. همانطور که در فوق اشاره شد این آثار به طور جداگانه و دیجیتالی برای سوییچ و پلی استیشن 4 نیز در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی Guilty Gear Xrd Revelator، از نسخه‌های اخیر Guilty Gear، در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از متن آن به این صورت است:

گیلتی گیر توانست تقریبا تمامی انتظارت ما از یک بازی مبارز‌ه‌ای را برآورده کند و با گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک زیبا و موسیقی‌های هیجان‌انگیز‌ش خود را به یک اثر بی‌نقص تبدیل کند. با توجه به محتوای جدید، بازی رفته رفته گسترده‌تر می‌شود، اما سیاست‌های سازنده در عرضه بسته‌های الحاقی و همین‌طور قیمت‌گذاری اولیه روی پی سی، خریداری بازی را تا حدودی برای دارندگان نسخه‌های پیشین دشوار می‌کند.

آیا برای خریداری کردن باندل جدید گیلتی گیر اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده