نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

دنیل زوواتو در دنباله سریال Penny Dreadful حضور خواهد داشت

در سریال Penny Dreadful: City of Angels شاهد حضور شخصیت‌های جدید خواهیم بود که بازیگر یکی از این شخصیت‌ها انتخاب و معرفی شده است.

دنیل زوواتو، بازیگر کاستاریکایی سینمای هالیوود، برای ایفای نقش شخصیتی جدید در دنباله سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) انتخاب و معرفی شد. زوواتو در سریال Penny Dreadful: City of Angels (پنی دردفول: شهر فرشتگان) شبکه شوتایم نقش شخصیتی جدید با نام تیاگو را ایفا خواهد کرد که این شخصیت به‌عنوان اولین کارآگاه مکزیکی-آمریکایی اداره پلیس لس آنجلس در سال ۱۹۳۸ توصیف شده است. این شخصیت با مشکلاتی همچون نژادپرستی، ترومای دوران کودکی و مواردی از این دست مواجه می‌شود.

جان لوگان، خالق سریال اصلی، به‌عنوان شورانر، سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. مایکل آگیلار و جیمز بگلی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید سریال Penny Dreadful: City of Angels در طول سال ۲۰۱۹ آغاز شود. سریال Penny Dreadful: City of Angels در واقع یک نسخهٔ معنوی از داستان سریال Penny Dreadful است که اتفاقات آن در دورهٔ ویکتوریایی لندن جریان داشت.

Penny Dreadful: City of Angels

دنیل زوواتو با ایفای نقش شخصیت جک در سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) شبکه AMC نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در فیلم‌های سینمایی معروف از ژانر وحشت چون Beneath (زیر)، It Follows (او تعقیب می‌کند) و Don't Breathe (نفس نکش) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. در واقع آخرین نقش‌آفرینی زوواتو روی پردهٔ سینما در همین فیلم Don't Breathe بوده است؛ این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شد و سم ریمی یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود که با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد. بودجهٔ ساخت فیلم Don’t Breathe چیزی حدود ۱۰ میلیون دلار بود که فروش عالی ۱۵۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.

اتفاقات دنباله سریال Penny Dreadful در سال ۱۹۳۸ و در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آغاز خواهد شد که فرهنگ آمریکایی-مکزیکی در حال رشد و گسترش در این شهر است که باعث تنش‌های اجتماعی نیز شده است. در داستان این سریال به اختلاف میان شخصیت‌های سریال که گروهی با خدای سانتا مورته یا فرشته مرگ و گروهی با شیطان متحد شده‌اند، پرداخته خواهد شد. طبق گفته شبکه شوتایم در طول سریال قرار است شاهد اسطوره‌های پنهان جدید و معضلات اخلاقی در این دوره تاریخی نیز باشیم.

سریال Penny Dreadful در سال ۲۰۱۶ و پس از ساخت سه فصل از آن لغو شد و این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد. سریال Penny Dreadful نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی، یک جایزه گلدن گلوب برای اوا گرین و سه جایزه بفتا شده است. با این حال، در سریال Penny Dreadful: City of Angels شاهد بازگشت اوا گرین نخواهیم بود و در سریال شخصیت‌های جدیدی حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده