// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تریلر حالت Down But Not Out بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

استودیو تری آرک با انتشار تریلری جدید از بازی شوتر اول شخص Call of Duty: Black Ops 4 بازیکنان را از حالت جدید Down But Not Out با خبر کرد.

اخبار بازی پیرامون Call of Duty: Black Ops 4 یکی پس از دیگری در حال منتشر شدن است. در حالی که حالت جدید این بازی در آپدیت 1.11 به این اثر اضافه شده است، استودیو تری آرک (Treyarch) تریلری نیز در این باره به اشتراک گذاشته است. حالت جدید این بازی که با نام Down But Not Out شناخته می‌شود، در تریلر جدید به تصویر کشیده شده است.

ویدیو جدید که به مدت ۱۷ ثانیه است، در حالی که قرار است نحوه عملکرد این حالت را به نمایش بگذارد، در آن سو صحنه‌هایی از مبارزات بازی را نیز نشان می‌دهد. در واقع سازندگان با این ویدیو صرفا قصد دارند که هیجان را در بازیکنان ایجاد و آنها را به تجربه این حالت ترغیب کنند. در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو جدید را تماشا و دانلود کنید.

اگر برای اولین بار است که نام این حالت به گوشتان می‌خورد باید بدانید که Down But Not Out شما و ۳ بازیکن دیگر را در یک بخش حالت بقا یا به اصلاح Survival قرار می‌دهد. برخلاف حالت بتل رویال، بازیکنان در این حالت پس از مردن می‌توانند به جریان همان بازی ملحق شوند یا به اصطلاح ریسپاون (Respawn) شوند. البته این موضوع تا زمانی اتفاق می‌افتد که هم‌تیمی‌های شما زنده باشند. ویژگی ریسپاون شدن تا اواسط بازی در اختیار بازیکنان قرار دارد اما در انتها این سیستم خاموش می‌شود تا آخرین تیم بتواند پیروز از میدان خارج شود.

در خبری دیگر که به تازگی در مورد این حالت منتشر شده است، گویا مدیر انجمن‌ها (Community Manager) استودیو تری آرک پیش‌تر در نوامبر ۲۰۱۸ ایده ساخت این بخش را داشته است. در پایین می‌توانید ویدیو جدیدی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. بازی مذکور در زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند. برای مطالعه کردن بررسی آن می‌توانید از این لینک اقدام کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید. 

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده