// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

نسخه کالکتور سه گانه Dark Souls معرفی شد

کمپانی باندای نامکو نسخه‌ی کالکتور سه‌گانه‌ی Dark Souls را معرفی کرد که تنها محدود به کشور انگلستان است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Bandai Namco نسخه‌ی کالکتور ادیشن سه‌گانه‌ی محبوب Dark Souls را معرفی کرد که البته فقط محدود به کشور انگلستان است. این محدودیت در حدی است که حتی صفحه‌ی مخصوص این نسخه نیز از خارج از کشور انگلستان قابل بازدید نیست. بازی The Dark Souls Trilogy: Collectors Edition هم‌اکنون برای پیش‌فروش قرار گرفته و به قیمت ۴۴۹.۹۹ پوند به فروش می‌رسد. محتویات این بسته که در زیر نیز مشاهده می‌کنید، شامل هر سه نسخه‌ی بازی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی هر یک از آن‌ها است:

  • بازی Dark Souls Remastered به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌ها
  • بازی Dark Souls II: Scholar of The First Sin به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌ها
  • بازی Dark Souls III: The Fire Fades به همراه تمامی دی‌ال‌سی‌ها

کسانی که این نسخه از بازی را خریداری کنند، علاوه بر هر سه نسخه‌ی آن و تمامی بسته‌های الحاقی، ساند ترک‌های اورجینال بازی را نیز دریافت می‌کنند که البته باید به واسطه‌ی کدی که در بسته قرار دارد و فعال‌سازی آن در وب‌سایت EP!C corner، به هر ۱۱۰ آهنگی که برای این بازی توسط موتوی ساکارابا و یوکا کیتامورا نواخته شده، دست پیدا کنند. بیش از شِش ساعت موسیقی برای این سه‌گانه‌ی محبوب نواخته شده است. البته این تمام محتوای بسته نیست و خریدارن این بسته‌ی گران قیمت مجسمه‌ی بسیاری زیبای Elite Knight at the Bonfire را که بسیار هنرمندانه رنگ‌آمیزی شده و در ابعاد ۳۴ در ۱۶ در ۲۷ سانتی‌متر ساخته شده نیز صاحب شوند.

dark souls trilogy collectors edition

همچنین یک دفترچه‌ی ۴۶۰ صفحه‌ای نیز در این بسته قرار داده شده که شامل برخی اطلاعات سری از جمله تجهیزات، دشمن‌ها، آیتم‌ها، مناطق بازی و حتی دیالوگ‌های برخی از شخصیت‌های غیر قابل بازی می‌شود و می‌تواند مرجع مناسبی برای افراد غیر آشنا به بازی و همچنین بازیکنان حرفه‌ای باشد. این دفترچه حاوی نقشه‌ی تمامی مناطق بازی می‌شود که می‌توانید با روبان بوک‌مارک زیبایی نیز که برای آن قرار داده شده، بین صفحات مختلف علامت گذاری کنید. قابل ذکر است که از این نسخه‌ی زیبا و به‌یادماندنی از بازی، تنها ۲۰۰۰ عدد و آن هم فقط در کشور انگلستان تولید خواهد شد.

این اولین باری نیست که بازی‌های مجموعه‌ی Dark Souls به نسخه‌ی کالکتور مزین می‌شوند و پیش‌تر نیز شاهد انتشار نسخه‌‌های کالکتور برای بازی‌های Dark Souls II و Dark Souls III بوده‌ایم. بازی The Dark Souls Trilogy: Collectors Edition در حال حاضر آماده‌ی پیش‌فروش بوده و قرار است در ماه می سال جاری میلادی (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه سال ۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود.

نظر شما در مورد این بسته‌ی گران قیمت، اما باارزش چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده