نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

ان هتوی به رابرت زمکیس در فیلم The Witches پیوست

ان هتوی به اولین بازیگری تبدیل شد که قرار است در فیلم The Witches، جدیدترین فیلم رابرت زمکیس به ایفای نقش بپردازد.

ماه تیر امسال بود که ساخت فیلم جدیدی براساس رمان The Witches (جادوگران) اثر رولد دال، رسما تایید و اعلام شد که رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Cast Away (دورافتاده) و فیلم Flight (پرواز)، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم ترسناک تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ان هتوی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Les Misérables (بینوایان)، فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، فیلم Rachel Getting Married (ریچل ازدواج می‌کند)، فیلم Colossal (غول آسا)، فیلم Ocean's 8 (هشت یار اوشن) و فیلم Interstellar (میان ستاره‌ای)، به اولین بازیگری تبدیل شده که حضورش در فیلم The Witches تایید و اعلام شده است.

Robert Zemeckis

هتوی قرار است نقش جادوگر اعظم را در بازسازی فیلم The Witches بازی کند که در واقع شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم خواهد بود. در کتاب این مجموعه، جادوگر اعظم خود را در داخل بدن یک زن زیبا پنهان می‌کند و در اولین فیلم The Witches که در سال ۱۹۹۰ اکران شد، آنجلیکا هیوستون نقش شخصیت جادوگر اعظم را بر عهده داشت. رمان The Witches اثر رولد دال، برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ به چاپ رسید و منتشر شد. این رمان تحسین شده داستان یک پسر بچه هفت ساله را دنبال می‌کند که با جادوگرهای واقعی مواجه می‌شود. این پسر هفت ساله با مادربزرگش در یک هتل در کشور انگلستان زندگی می‌کند. گفته می‌شود که نسخه جدید فیلم The Witches به کارگردانی زمکیس قرار است به منبع اصلی رمان نسبت به اقتباس سال ۱۹۹۰ وفادارتر باشد. 

علاوه بر کارگردانی،‌ زمکیس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Witches را بر عهده خواهد داشت و همچنین او به‌همراه جک راپکه که در فیلم‌های بسیاری با یکدیگر همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Witches اعلام نشده است و انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال ۲۰۱۹ آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده