// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه موبایل بازی The Escapists 2 منتشر خواهد شد

به تازگی مشخص شده که نسخه‌ی موبایلی بازی The Escapists 2 قرار است تا پایان ماه ژانویه سال جاری میلادی برای اندروید، iOS و دستگاه‌های آمازون منتشر شود.

اگر شما نیز از جمله طرفداران بازی The Escapists 2 هستید و علاقه دارید که این اثر را روی گوشی‌های موبایل خود نیز داشته باشید، باید بدانید که طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو Mouldy Toof، سازنده‌ی این بازی و استودیو Team17، ناشر این اثر، رسما اعلام کردند که نسخه‌ی اندروید، iOS و همچنین نسخه‌ی مخصوص دستگاه‌های آمازون این بازی در تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ماه ژانویه) به‌صورت رسمی و در قالب بازی The Escapists 2: Pocket Breakout منتشر خواهد شد.

اگر از داستان و روند بازی مطلع نیستید، باید بدانید که بازی The Escapists 2 شما را در یکی از پنج زندان کاملا متفاوت از سایر زندان‌ها قرار می‌دهد که باید برای فرار از زندان خود با چهار بازیکن دیگر که هر یک در یکی از سایر زندان‌‌ها هستند، رقابت کنید. در طول بازی شما می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را به سلیقه‌ی خود و با امکاناتی که در بازی قرار داده شده شخصی‌سازی کنید و همچنین با انتخاب یکی از چند راه متعددی که برای فرار از زندان در نظر گرفته شده، از زندان مختص به خود رهایی یابید. نسخه‌ی موبایل بازی The Escapists 2 قرار است به قیمت ۶.۹۹ دلار عرضه شود. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده و قابل اجرا است.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده