// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

مجموعه جدیدی از ویدیوهای تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

کمپانی کپکام سری جدید ویدیو‌های تبلیغاتی و کوتاه بازی موردانتظار Resident Evil 2 Remake را منتشر کرده است که موارد مختلفی از جمله شخصیت هانک را به تصویر می‌کشد.

در کمتر از یک هفته علاقه‌مندان و طرفداران سری Resident Evil می‌توانند نسخه بازسازی یکی از برترین بازی‌های این سری یعنی بازی Resident Evil 2 را تجربه کنند. به همین مناسب کمپانی Capcom به عنوان سازنده و ناشر این بازی که با نام بازی Resident Evil 2 Remake شناخته می‌شود، مجموعه‌ای جدید از ویدیو‌های کوتاه این بازی ترسناک را منتشر کرده است.

هر یک از این ویدیو‌ها که در قالب مجموعه ویدیو‌های Biohazard Re:2 Report منتشر شده‌اند، به موضوعات مختلفی می‌پردازند. در ویدیو اول شاهد شخصیت هانک هستیم که مدتی پیش تصاویر آن منتشر شد. ویدیو‌های دوم و سوم بازی Resident Evil 2 Remake با محوریت سلاح‌های بازی هستند که در قالب آن‌ها می‌توانید عملکرد نارنجک نورزا و مدل اسلحه Lightning Hawk را مشاهده کنید. ویدیو چهارم با محوریت دموی بازی مذکور موسوم به Resident Evil 2 1-Shot Demo است. تازه‌ترین مجموعه از ویدیو‌های کوتاه بازی Resident Evil 2 Remake را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

علاوه بر این کمپانی کپکام دو ویدیو طولانی از گیم پلی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که با مراجعه به کانال این بازی در وب‌سایت یوتیوب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در این ویدیو‌ها با موگامی موگا، عضو سابق گروه Dempagumi.inc و شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سونی همراه می‌شویم.

بازی Resident Evil 2 Remake، به عنوان جدید‌ترین بازی سری رزیدنت اویل در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. تا تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) فرصت دارید نسخه دموی این بازی را تجربه کنید. در این نسخه، ۳۰ دقیقه از بازی در دسترس قرار می‌گیرد که در صورت به انجام رساندن ماموریت در نظر گرفته شده قبل از به پایان رسیدن این زمان، می‌توانید برای رسیدن به سقف زمان تعیین شده مجددا دمو را بازی کنید. با این حال کاربران استیم راهی برای حذف تایمر دمو پیدا کرده‌اند. طبق آمار منتشر شده در وب‌سایت رسمی این بازی در زمان نگارش این مطلب بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان این نسخه را تجربه کرده‌اند و ۲۷ درصد بازیکنان آن را به پایان رسانده‌اند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده