// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

کاراکتر Piranha Plant به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه می‌شود

قرار است Piranha Plant به عنوان یکی از کاراکترهای بسته الحاقی Super Smash Bros. Ultimate به این بازی مبارزه‌ای اضافه شود.

طبق گفته‌های کمپانی نینتندو در مورد بازی Super Smash Bros. Ultimate، قرار است که شش شخصیت جدید در قالب بسته‌ی الحاقی به این اثر اضافه شوند. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی محبوب اولین شخصیت را معرفی کرده که قرار است در قالب یک به‌روزرسانی داخل بازی به این اثر اضافه شود. این کاراکتر یک گیاه گوشت‌خوار به نام Piranha است. این کاراکتر در ماه فوریه به بازی اضافه خواهد شد. البته تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده و ممکن است حتی ماه انتشار آن نیز تغییر کند.

قابل ذکر است که این شخصیت برای کسانی که بازی Super Smash Bros Ultimate را تا پیش از تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ماه ژانویه ۲۰۱۹) خریداری کرده باشند، به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر هم از آن دسته از بازیکنانی هستید که بازی را به‌صورت فیزیکی خریداری کرده‌اید، باید تا قبل از این تاریخ به‌صورت دستی My Nintendo Gold Points خود را فعال کنید تا بتوانید با این گیاه جنگجو و منحصر به‌فرد بازی کنید. کسانی نیز که بازی را به‌صورت دیجیتالی خریده‌اند، نیازی به فعال کردن این ویژگی ندارند و باید این فرآیند بصورت خودکار برای آن‌ها انجام شود.

super smash bros ultimate

در نظر داشته باشید که اگر نینتندو به وعده‌ی خود عمل کند و این شخصیت را ماه آینده منتشر کند، قاعدتا باید پیش از آن اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شود. شخصیت دوم از بین این شِش شخصیت بسته الحاقی Joker نام دارد که هنوز تاریخ مشخصی برای او در نظر گرفته نشده است. بازی Super Smash Bros. Ultimate به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.

پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Super Smash Bros. Ultimate سریع‌ترین فروش تاریخ نینتندو سوییچ در تاریخ اروپا را داشته است و در خبری دیگر نیز خواندید که رقابت‌های این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی جدی‌تر از قبل برگزار خواهد شد. می‌توانید بررسی این بازی بسیار جذاب را که توانسته نمره‌ی بسیار خوب ۹.۵ را از زومجی دریافت کند، از اینجا و همچنین نیم‌ نگاه زومجی از این بازی را نیز از اینجا مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده