// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تصاویری از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

استودیو ندررلم تصاویری از هفت شخصیت معرفی شده بازی Mortal Kombat 11 را منتشر کرده است که نمای کلی شخصیت‌ها را نشان می‌دهند.

در شبانگاه روز پنج‌شنبه هفته گذشته پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، در نهایت استودیو ندررلم (NetherRealm) و کمپانی برادران وارنر (برادران وارنر) در قالب رویدادی ویژه به صورت کامل بازی Mortal Kombat 11 را معرفی و گیم‌پلی خشن آن را به نمایش در آوردند. در این رویداد در کنار رونمایی از مکانیک‌های جدید بازی، هفت شخصیت از این بازی و نحوه مبارزات آن‌ها به نمایش درآمد. حال تصاویر این شخصیت‌ها منتشر شده است.

این تصاویر از طریق صفحه رسمی بازی Mortal Kombat 11 در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده‌اند که در کنار شخصیت‌های شناخته شده این مجموعه، شخصیت جدید این بازی را نیز به تصویر می‌کشد. در این تصاویر جزئیات بالای شخصیت‌ها و دقت سازندگان در طراحی و خلق آن‌ها به خوبی قابل مشاهده است. در حالی که پیش از این تصاویری از شخصیت‌های Scorpion و Raiden منتشر شده بود، تصاویر شخصیت‌های Baraka ،Sub-Zero ،Sonya ،Skarlet و Geras برای اولین بار است که منتشر می‌شود. پوشش باراکا شباهت بسیاری به پوشش او در نسخه‌های کلاسیک سری مورتال کامبت دارد و همچنان ظاهر وحشتناکش به عنوان یک جنگجوی تارکاتان را حفظ کرده است. اسکارلت، شخصیتی که در قالب بسته الحاقی به بازی Mortal Kombat اضافه شد، با ظاهری بسیار متفاوت در بازی Mortal Kombat 11 حضور خواهد داشت. پوشش شخصیت ساب زیرو شبیه به پوشش او در بازی Mortal Kombat: Deception است و چهره سونیا بلید شباهت به صداپیشه آن یعنی روندا راسی دارد. آخرین شخصیتی که تصویر آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید، شخصیت جدید بازی یعنی Geras است که قدرت کنترل زمان و استفاده از شن را در مبارزات دارد.

بازی Mortal Kombat 11 / مورتال کامبت 11

بازی Mortal Kombat 11 / مورتال کامبت 11

بازی Mortal Kombat 11 / مورتال کامبت 11

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. روستر این بازی شامل ۲۵ شخصیت است که با پیش‌خرید آن می‌توانید Shao Khan را به جمع شخصیت‌های قابل بازی اضافه کنید. همچنین امکان خرید Kollector’s Edition این بازی با ویژگی‌هایی همچون نسخه پریمیوم بازی، قاب فلزی و ماسک اسکورپیون وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده