// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تاکنون ۷ میلیون نفر Forza Horizon 4 را تجربه کرده‌اند

بر اساس توییت اکانت رسمی Forza Motorsport، تاکنون بیش از ۷ میلیون نفر بازی Forza Horizon 4 را تجربه کرده‌اند.

اگر چه مدتی است که صفحات اجتماعی راجع به بازی Forza Horizon 4 صبحت زیادی نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که هنوز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. اخیرا  اکانت توییتر Forza Motorsport بابت رکورد شکنی در بخش بازیکنان، به استودیو Playground Games تبریک گفت. تقریبا یک ماه از انتشار بسته‎ی الحاقی Fortune Island برای این بازی در دسامبر سال ۲۰۱۸ گذشته است و براساس توییتی از اکانت رسمی Forza Motorsport، از زمان انتشار این بازی تاکنون بیش از ۷ میلیون نفر آن را تجربه کرده‌اند.

چه آغاز خوبی برای سال ۲۰۱۹! یک ماه پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Fortune Island، ما عبور تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4 از استودیو پلی گراند گیمز را از مرز ۷ میلیون نفر جشن می‌گیریم. مرسی از شما هواداران فورتزا!

این بازی ریسینگ از زمان انتشارش در مهر ماه تاکنون بسیار خوب عمل کرده است و تنها بعد از دو هفته، تعداد بازیکنان آن از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرد؛ البته شکی در آن نیست که انتشار این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس، در این موضوع بی تاثیر نبوده است زیرا بازی Forza Horizon 4 در همان روز عرضه در دسترس مشترکان این سرویس قرار گرفت.

بازی ماشین سواری Forza Horizon 4 توسط کمپانی مایکروسافت برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و  پی سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده