نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher منتشر شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند. سریال امروز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) منتشر شده است. هفته گذشته بود که اولین تریلر فصل دوم این سریال مورد انتظار منتشر شد و حال به مناسبت انتشار فصل دوم آن، شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند که با اینکه بیشتر تصاویر آن با تریلر اصلی مشترک است، اما حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات فصل دوم این سریال است و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در آن مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. این تریلر که زمانش کمتر از یک دقیقه است، نشان می‌دهد که فرانک کسل زندگی آرامی را آغاز کرده، اما با یک اتفاق باعث می‌شود تا او بار دیگر به‌عنوان پانیشر بازگردد و طبق تریلرهای آن، قابل انتظار است که فصل خونین و با صحنه‌های اکشن بیشتری را نسبت به فصل اول آن شاهد باشیم. فصل دوم سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و امروز از شبکه Netflix منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس و الکسا داوالس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال نیز بازگشته است. همچنین قابل پیش‌بینی است که سریال The Punisher پس از پایان فصل دوم دیگر تمدید نشود و شاهد ساخت فصل سوم این سریال توسط نتفلیکس نباشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده