نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱

پوستر جدید فیلم John Wick 3؛ جان ویک در برابر آدمکش‌ها

پوستر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شده است که در آن جان ویک را در برابر آدمکش‌های جایزه بگیر مشاهده می‌کنیم.

شب گذشته کمپانی لاینزگیت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر اکشن و پر هیجان بسیاری بود که باعث شد تا صبر طرفداران برای اکران این فیلم لبریز شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) منتشر شده است. در پوستر جدید این فیلم اکشن مورد انتظار سال ۲۰۱۹ که توسط صفحه رسمی این مجموعه در توییتر منتشر شده، شاهد رویارویی جان ویک با بازی کیانو ریوز با همکارهای آدمکش سابقش هستیم که به دنبال شکار او و دریافت جایزه بزرگ هستند و طبق توصیف این پوستر توسط صفحه مجموعه جان ویک، اگر به دنبال صلح هستید؛ باید برای جنگ آماده شوید. اتفاقات فیلم John Wick 3: Parabellum قرار است تنها لحظاتی پس از پایان فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) آغاز شود و اتفاقات آن از شهر نیویورک تا یک منطقه صحرایی ادامه خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum Poster

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده