// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

احتمال انتشار بازی Alien: Blackout برای نینتندو سوییچ

مدیر ارشد استودیو FoxNext Games اعلام کرد که در صورت پورت بازی Alien: Blackout برای کنسول‌ها، نینتندو سوییچ اولین انتخاب او خواهد بود.

بازی Alien: Blackout برای طرفداران مجموعه Alien یک موضوع بحث برانگیز بود زیرا این بازی موبایل داستان آماندا ریپلی را از کنسول‌ها به موبایل‌ها و تبلت‌ها منتقل کرد. تی‌کیو جفرسون، که تیم توسعه‌ی او بازی Alien: Blackout را منتشر کرده است، در مصاحبه‌ای راجع به پورت کردن بازی Alien: Blackout به دلیل وجود نمایشگر لمسی روی نینتندو سوییچ گفت:

به نظر من نینتندو سوییچ ایده‌ی خوبی است و ما بازی‌های زیادی را دیده‌ایم که از موبایل به کنسول‌ یا حتی از کنسول به موبایل پورت شده باشند. اگر بخواهم پلتفرمی را برای این بازی انتخاب کنم، سوییچ را انتخاب خواهم کرد.

همانطور که گفتیم بازی موبایلی Alien: Blackout انتقادهای زیادی دریافت کرد زیرا طرفداران بیشتر منتظر دنباله‌ای برای بازی Alien: Isolation روی کنسول‌ها بودند.

بازی Alien: Blackout در تاریخ ۴ بهمن ماه برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. اگر از بازی‌های موبایلی خوشتان نمی‌آید خبر خوب این است که استودیوهای فاکس نکست (FoxNext) و کولد آیرن (Cold Iron) در حال کار بر روی یک بازی شوتر چند نفره آنلاین کلان در دنیای Alien هستند.


منبع .dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده