// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

تریلرهای جدید The Division 2 با محوریت حالت PvP و بخش Dark Zone

کمپانی یوبیسافت دو ویدیو جدید از بازی The Division 2 را منتشر کرده است که در جریان آن‌ها جزئیات Dark Zoneهای بازی و حالت PvP دیویژن 2 به‌نمایش گذاشته شده است.

یکی از مواردی که در بازی The Division 2 دستخوش تغییرات شده است، بخش دارک زون بازی است. در این نسخه، بخش دارک زون سه قسمت متفاوت دارد که به‌صورت PvEvP در دسترس کاربران قرار داده می‌شوند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division 2، دو تریلر جدید را با محوریت همین موضوع منتشر کرده است. در جریان این ویدیوها بازیکنان می‌توانند جزئیات دارک زون‌های بازی و حالت PvP را مشاهده کنند. یکی دیگر از تغییرات بزرگ بازی دیویژن 2 مربوط به نحوه کارکرد سیستم روگ بازی می‌شود.

در بازی The Division بازیکنان با کشتن سایر ماموران به یک مامور سرکش تبدیل می‌شدند. حال در بازی دیویژن 2 این سیستم به سه درجه‌ی مختلف تقسیم‌بندی می‌شود که المان‌های PvE هم در آن دخالت دارند. در اینجا یک مامور زمانی به سرکش تبدیل می‌شود که یک فعالیت غیر خشونت‌آمیز نظیر دزدی لوت سایر ماموران را انجام بدهد. این وضعیت یک مجازات برای بازیکنان به‌حساب می‌آید و Disavowed Rogue نام گذاری شده است. حال اگر یک Disavowed Rogue به‌کشتن و دزدی از سایر ماموران ادامه بدهد، به آخرین سطح روگ Manhunt دست پیدا می‌کند. از این رو توسط Manhunt در تمامی سرور بازی نمایش داده می‌شوید و جایزه‌ی ارزشمندی برای‌تان در نظر گرفته می‌شود.

در ادامه مشخص شده است که راه‌های مختلفی برای از بین بردن وضعیت سرکش وجود دارد. بازیکنان با اسپاون مجدد، دیدن کردن از مخفی‌گاه دزدان، صبر کردن تا تمام شدن زمان سرکش بودن و هک کردن ترمینال Manhunt می‌توانند وضعیت سرکش خود را از بین ببرند. در دومین ویدیو تیم سازنده حالت PvP بازی را که Conflict نام دارد، به‌نمایش می‌گذارد. بخش Conflict در زمان عرضه دارای دو حالت چهار به چهار، سه نقشه و سیستمی است که بازیکنان را بر اساس سطح کلی و سطح آیتم‌های‌شان روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد.

اولین حالت این بخش Domination نام دارد. در Domination بازیکنان باید سه منطقه‌ای را که در محیط بازی قرار داده شده است، از آن خود کنند. حال بازیکنان با قرار گرفتن در این محیط‌ها یا انجام فعالیت‌های مشخصی، می‌توانند امتیاز کسب کنند. تیمی که به امتیاز مورد نظر دست پیدا کند، برنده خواهد بود. این در حالی است که دومین حالت بخش کانفلیکت، Skirmish نام دارد. به‌عبارتی Skirmish نسخه Team Deathmatch مخصوص به بازی دیویژن 2 است و هر تیمی که زودتر از میان برداشته شود، بازنده خواهد بود.

در بازی The Division 2 هر کدام از دارک زون‌ها ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. برای مثال یکی از دارک زون‌ها دارای پاداش‌های بسیار ارزشمندی است، اما Friendly Fire و عادی سازی سطح غیر فعال شده است. در ادامه می‌توانید دو ویدیو منتشر شده از بازی The Division 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده