نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

بازی مبارزه‌ای Power Rangers: Battle for the Grid معرفی شد

استودیو ان‌وِی اخیرا بازی مبارزه‌ای Power Rangers: Battle for the Grid را با محوریت پاور رنجرز معرفی کرده است. 

شخصیت‌های محبوب پاور رنجرز این بار قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای وارد مدیوم بازی‌های ویدیویی شوند. استودیو nWay در جدید‌ترین اخبار بازی، از Power Rangers: Battle for the Grid رونمایی کرده است که یک اثر مبارزه‌ای با محوریت این شخصیت‌ها است. سازندگان این بازی را به‌عنوان اثری که یادگیری آن آسان است ولی حرفه‌ای شدن در آن نیاز به تمرین و صرف زمان خواهد داشت توصیف کرده‌اند. 

همچنین در این بازی قرار است شاهد حضور رنجر‌ها و شخصیت‌های منفی مختلفی از تاریخچه ۲۵ سال مجموعه پاور رنجرز باشیم که قرار است روبروی هم قرار بگیرند و با یکدیگر مبارزه کنند. Power Rangers: Battle for the Grid برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. افرادی که آن را روی Xbox One، سوییچ یا کامپیوتر خریداری کنند امکان تجربه آنلاین بازی با یکدیگر را خواهند داشت و به بیان دیگر، بازی در این سه پلتفرم از ویژگی کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر پیشرفت‌های شما در بخش داستانی هم قابلیت به‌اشتراک گذاشته شدن بین این سه پلتفرم را دارد و می‌توانید بخشی از بازی را روی یک پلتفرم و ادامه آن را روی پلتفرم دیگر تجربه کنید. 

استودیو ان‌وِی پیش از این هم سابقه ساخت بازی مبارزه‌ای با محوریت این مجموعه را دارد و Power Rangers: Legacy Wars را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. نسخه دیجیتالی معمولی بازی Power Rangers: Battle for the Grid با قیمت ۲۰ دلار در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد و البته بازی یک نسخه ۴۰ دلاری هم خواهد داشت که شامل سیزن پس آن و دو پوشش برای کاراکتر‌ها می‌شود. علاوه بر این افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، پوشش Green Ranger V2 و یک دفترچه هنری دیجیتالی دریافت خواهند کرد. 

تائهون کیم، مدیرعامل استودیو nWay، در مورد این بازی گفت:

طرفداران مجموعه پاور رنجرز از مدت‌ها پیش به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با‌کیفیت با محوریت شخصیت‌های مثبت و منفی این مجموعه بودند که در دنیای عظیم پاور رنجرز جریان داشته باشد. هدف ما از ساخت این بازی، ارائه چنین تجربه‌ای است و البته سعی داریم با قرار دادن امکان تجربه بازی به شکل کراس پلتفرم، کاری کنیم که بازیکنان بتوانند در کنار هم از این اثر لذت ببرند؛ چرا که اعتقاد داریم کراس پلتفرم آینده صنعت بازی است. 

در پایان می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده