// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر جدید Anthem با محوریت شخصی‌سازی جاولین‌ها

بازی Anthem دارای چهار جاولین مختلف است که بازیکنان در جریان بخش داستانی می‌توانند آن‌ها را شخصی سازی کنند.

با نزدیک شدن به انتشار بازی Anthem، استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، تریلرهایی را در نظر گرفته است تا در جریان آن‌ها جزئیات مکانیزم‌های گیم‌پلی و نحوه‌ی کارکردشان را برای کاربران شرح دهد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بایوور اولین قسمت از سری تریلرهای خود را منتشر کرده است و در جریان آن شاهد توضیحات تیم سازنده در مورد داستان،‌ سیستم پیشرفت بازیکنان و شخصی‌سازی جاولین‌ها هستیم.

در جهان بازی Anthem چهار جاولین به‌ نام‌های Ranger، Interceptor، Colossus و Storm برای بازی تعبیه شده است. با شروع بخش داستانی شما کار خود را با جاولین رنجر شروع خواهید کرد، اما با پیشروی در خط بازی می‌توانید سه جاولین دیگر را هم آزاد کنید. رنجر بر پایه دقت طراحی شده است. این گفته بدین معنا است که جاولین ذکر شده مهارت‌ها و سلاح‌هایی دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها روی اهداف مختلفی استفاده کنند و با دقت لازم در انتخاب سلاح و مهارت‌ها می‌توانید به‌راحتی دشمنان مخصوصی را از میان بردارید. این در حالی است که Interceptor یک جاولین سرعتی با موبیلیتی بالا به‌حساب می‌آید. بازیکنان می‌توانند از طریق این جاولین ضربات Melee قدرتمندی را در طول بازی روی دشمنان اعمال کنند: زیرا Interceptor قوی‌ترین ضربات Melee را در میان جاولین‌ها به خود اختصاص داده است.

جدا از دو جاولین ذکر شده، Colossus را می‌توان یک تانک دانست که به‌واسطه‌ی Armor بسیار بالا و سپری که دارد، می‌تواند جلوی ضربات ویرانگر را به‌راحتی بگیرد. بازیکنان که معمولا در نبردها در جلوی تیم قرار می‌گیرند، می‌توانند از بازی کردن با کلوسوس لذت ببرند. در این میان اگر علاقه‌مند به قدرت‌های مختلف بر اساس عناصر هستید، Storm می‌تواند انتخاب خوبی باشد. جاولین استورم به‌واسطه‌ی ضرباتش قدرت بسیار بالایی دارد، اما از نظر دفاعی ضعیف است و Armor پایینی دارد.

حال بازیکنان هر کدام از جاولین‌ها را در بخش‌های مختلفی می‌توانند شخصی‌سازی کنند. برای مثال می‌توانید رنجر خود را به‌نحوی شخصی‌سازی کنید که قدرت سلاح‌های‌تان افزایش پیدا کند تا بتوانید به‌صورت تک‌نفره و بدون استفاده از حالت مشارکتی به‌راحتی بازی کنید. این در حالی است که اگر با دوستان‌تان بازی Anthem را تجربه می‌کنید، می‌توانید ویژگی‌های بخش پشتیبانی یا گروهی را ارتقا دهید تا کمک حال تیم‌تان باشید. در انتهای ویدیو منتشر شده هم مشخص می‌شود که تریلر بعدی با محوریت جهان بازی و قلعه‌ها خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده