نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

وین دیزل اولین تصویر از فیلم Bloodshot را منتشر کرد

وین دیزل، بازیگر مجموعهٔ Fast and the Furious، اولین تصویر از خود در فیلم مورد انتظار Bloodshot (بلادشات) را در اینستاگرامش منتشر کرد.

وین دیزل، بازیگر محبوب مجموعه Fast and the Furious (سریع و خشمگین)، اولین تصویر از خود در فیلم مورد انتظار Bloodshot (بلادشات) کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) را منتشر کرد. فیلم Bloodshot قرار است اولین فیلم دنیای سینمایی مشترک Valiant باشد. کمپانی سونی پیکچرز از سال‌ها پیش قصد خلق دنیایی مشترک بر اساس ۲۰۰۰ شخصیت ابرقهرمان کتاب‌های کمیک Valiant را داشت. اولین مرتبه در سال ۲۰۱۶ بود که به‌صورت رسمی اعلام شد که قرار است دنیایی سینمایی جدیدی را شاهد باشیم و اولین فیلمی که در ابتدا قرار بود ساخته شود، فیلم Harbinger (هاربینگر) بود. شخصیت بلادشات قرار بود در همان اقتباس سینمایی Harbinger معرفی شود و سپس فیلمی جداگانه از این شخصیت ساخته شود.

اولین تصویر منتشر شده که وین دیزل در اینستاگرامش از فیلم Bloodshot منتشر کرده است را در پایین مشاهده می‌کنید:

Bloodshot

پیش‌تر تصویری از شماره 12 کامیک Bloodshot: Salvation (بلادشات: رستگاری) منتشر شده بود که در آن به‌صورت اختصاصی از ظاهر دیزل برای شخصیت آنجلو مورتالی استفاده شده است. این تصویر توسط لوئیس لاروسا طراحی و منتشر شده بود که ظاهر آن نسبت به طرح اصلی این شخصیت متفاوت‌تر است. اما در تصویری که دیزل منتشر کرده است، گریم خاصی را مشاهده نمی‌کنیم.

شخصیت بلادشات در سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون هوک، دان پرلین و باب لیتون خلق شد. بلادشات سرباز پیشین ارتش است که بازآفرینی شده است و از طریق مکانیزم نانو وارد شده به دستگاه گردش خونی وی، به شخصیتی بسیار قدرتمند تبدیل شده است. بلادشات قدرتی ابرانسانی دارد و توانایی برقراری ارتباط با ماشین‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی را از طریق قدرت ذهنی خود دارا است. بعد از چندین مرتبه شستشوی مغزی، بلادشات دیگر توانایی یادآوری خاطرات خود را نداشته و در این میان به دنبال شخصیت حقیقی و گذشته خود نیز می‌گردد. 

نیل مورتیز، تهیه‌کنندهٔ مجموعهٔ Fast and the Furious، تهیه‌کنندگی فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز را بر عهده خواهد داشت. اریک هیزرر، فیلمنامه‌نویس آثاری همچون A Nightmare on Elm Street (کابوس در خیابان الم)، The Thing (موجود)، Hours (ساعت‌ها)، Lights Out (چراغ‌های خاموش) و Arrival (ورود)، وظیفهٔ نگارش فیلمنامهٔ فیلم Bloodshot را بر عهده دارد. کارگردانی فیلم جدید بر عهدهٔ دیو ویلسون خواهد بود که وی در سخنانی اعلام کرده بود فیلم Bloodshot درجهٔ سنی R خواهد داشت. وین دیزل در نقش آنجلو مورتالی، توبی کبل در نقش اکس (Axe)، ایزا گونزالس، مایکل شین، سم هیوین، تلولا رایلی و الکس هرناندز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bloodshot حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Bloodshot در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند.

فیلم Bloodshot قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده