// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴

ویدیو گیم پلی بازی Metro Exodus جهان آن را به‌تصویر می‌کشد

به‌تازگی ویدیویی هشت دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Metro Exodus منتشر شده است که در جریان آن جهان بازی به‌نمایش گذاشته شده است.

بازی Metro Exodus در ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شود و استودیو 4A Games، سازنده بازی Metro Exodus، با گذشت زمان جزئیات و اطلاعات بیشتری را در مورد این اثر در دسترس کاربران قرار می‌دهد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از اعضای سایت پالیگان توانسته است مرحله‌ی Summer بازی Metro Exodus را تجربه کند و ویدیوی گیم‌پلی بازی را در دسترس قرار بدهد.

یکی از ویژگی‌های بازی Metro Exodus، جهان باز بودن آن است. با توجه به گیم‌پلی منتشر شده و تجربیات کسب شده، جهان بازی و گشت‌وگذار در آن، با آنچه که در سری Metro وجود داشت، آن‌چنان در تضاد نیست و کاربران به‌خوبی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین در طول انجام یک مرحله ماموریت‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌توانند آن‌ها را انجام بدهند. همچنین همانند نسخه‌های پیشین، در طول انجام مراحل بازی باید هیولاهای جهش یافته و سربازان روسی را از میان بردارید.

به‌عبارتی گیم‌پلی بازی به‌نحوی طراحی شده است که هنوز حس و حال نسخه‌های پیشین را در مخاطب به‌وجود می‌آورد. در ادامه می‌توانید ویدیو هشت دقیقه از مرحله تابستان بازی Metro Exodus را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه)‌ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده