// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴

یوبیسافت ساخت بازی Pioneer را لغو کرد

بر اساس متن توییت برخی از کارکنان اسبق یوبیسافت، پروژه‌ علمی-تخیلی Pioneer که در یکی از مأموریت‌های Watch Dogs 2 شاهدش بودیم، کنسل شد.

اگر Watch Dogs 2 را بازی کرده باشید، احتمالاً این مأموریت معروف را به خاطر دارید که «مارکوس هالووی»، پروتاگونیست اصلی بازی به یکی از دفاتر یوبیسافت (Ubisoft) در سانفرانسیسکو نفوذ می‌کند. طی این مرحله یک تریلر کوتاه وجود داشت که ظاهراً به یکی از پروژه‌های آینده یوبیسافت در دنیای واقعی اشاره می‌کرد.

متأسفانه این پروژه که بسیاری آن را تحت عنوان Pioneer (پیشگام) می‌شناختند اکنون کنسل شده است. براساس چند توییت از سازندگان اسبق یوبیسافت، Pioneer به خواب ابدی فرو رفت. الکس هاچینسون، کارگردان اسبق تیم یوبی سافت از اولین کسانی بود که با جمله RIP Pioneer (در آرامش بخوابی Pioneer) همراه با ایموجی گریان به کنسل شدن این بازی اشاره داشت. جاناتان کوپر، یکی دیگر از سازندگان اسبق استودیو نیز که اکنون در ناتی‌داگ مشغول است توییت مشابهی پست کرد و تیزر این بازی علمی-تخیلی از Watch Dogs 2 را در آن قرار داد.

تاکنون جزئیات بسیار کمی از Pioneer در اختیار طرفداران قرار گرفته است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی قرار بود در فضایی علمی-تخیلی جریان داشته باشد. البته گزارش سایت کوتاکو در نوامبر ۲۰۱۶ اشاره داشت که Pioneer در پروسه ساخت با مشکل مواجه شده است؛ بنابراین خبر کنسل شدن این پروژه چندان دور از ذهن هم نبود. اما همچنان جای افسوس دارد که یک آی‌پی جدید قبل از این که اولین قدم‌هایش را بردارد به در بسته برخورد کند.

تیزر کوتاه این پروژه را می‌توانید در پایین تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده