نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

خالق سریال True Detective ایده متفاوتی برای فصل چهارم آن دارد

نیک پیزولاتو در مصاحبه جدید خود گفت که از همین الان نیز دارای ایده‌ای متفاوت برای فصل چهارم سریال True Detective است.

بامداد روز دوشنبه با پخش دو قسمت، پخش فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) از شبکه HBO آغاز شد و با اینکه استقبال از دو قسمت اول این سریال پایین‌تر از دو فصل گذشته بود، اما نقدهای مثبتی از منتقدان و بینندگان دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از آینده احتمالی این سریال منتشر شده است. در مصاحبه با مجله  اینترتیمنت ویکلی، نیک پیزولاتو، سازنده و خالق این مجموعه، گفت که او از هم‌اکنون دارای یک ایده متفاوت برای فصل چهارم سریال True Detective است که تفاوت زیادی با سه فصل اول این اثر دارد. با این حال، او توضیح داد که شبکه HBO هنوز تصمیمی برای فصل چهارم این سریال نگرفته و ساخت آن بستگی به تصمیم آن‌ها دارد. او به این مجله گفت:

ایده فصل چهارم، واقعا متفاوت‌تر از سه فصل گذشته است و سوال این است که ما پس از فصل سوم به کجا خواهیم رفت؟ من در فصل سوم یک شخصیت سرباز سابق در اختیار داشتم که باید در سه بازه سنی ۳۵، ۴۵ و ۷۰ سال زندگی او را همزمان روایت می‌کردم و بدون اینکه مخاطب را فریب دهیم و با استفاده از تمام این ساختار عناصر پیچیده، این راز و رمز‌ها باید به نتایج و تصمیم‌های اشتباه ختم شوند. اما من یک ایده جذاب و دیوانه‌وار در اختیار دارم که فکر می‌کنم هنوز نیاز به بررسی و کار بیشتری دارد. در همین حال من به دنبال ساخت یک سریال و شاید یک فیلم نیز هستم، اما درست است که یک ایده متفاوت و جدید برای فصل چهارم دارم.

True Detective

در فصل سوم سریال True Detective شاهد ناپدید شدن دو کودک در مرکز منطقه اوزارکس در ایالت آرکانزاس خواهیم بود و کاراگاه وین هیز با بازی ماهرشالا علی،‌ وظیفه دارد تا این پرونده را حل کند، اما این پرونده سال‌ها باز خواهد ماند و وین هیز و همکارانش در حل این معما عاجز هستند و این موضوع قرار است در دوره‌های مختلف زندگی وین هیز به تصویر کشیده شود. ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال True Detective حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده