نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

دو ساعت اول بازی Death Stranding تقریبا آماده شده است

بر اساس شواهد موجود به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی Death Stranding مراحل ساخت دو ساعت اول آن را تقریبا به اتمام رسانده‌اند.

آکی سایتو (Aki Saito) به نمایندگی از استودیوی کوجیما پروداکشنز اعلام کرد بخش‌هایی از بازی Death Stranding که کوجیما به استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) نشان داده بود، به دو ساعت اولیه این اثر مربوط می‎‌شوند.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هیدئو کوجیما برای ملاقات با اعضای استودیوی گوریلا گیمز، سازنده بازی انحصاری Horizon Zero Dawn، به آمستردام سفر کرده و بخش‌هایی از بازی Death Stranding را به آن‌ها نشان داده است. حال مشخص شده است که بخش‌های نمایش داده شده درواقع دو ساعت اول این بازی را تشکیل می‌دهند.

آکی سایتو، مدیر بازاریابی و روابط عمومی استودیوی کوجیما پروداکشنز، این خبر را در توییتر اعلام کرد و گفت:

دو ساعت اول از گیم‌پلی بازی Death Stranding را به برادرهای خود در گوریلا گیمز نشان دادیم. بله! خود کوجیما این دمو را اجرا کرد. البته ساخت بازی به اتمام نرسیده است و هنوز جای کار دارد.

این اطلاعات باعث می‌شوند که درک بهتری از وضعیت ساخت بازی Death Stranding داشته باشیم و حداقل بدانیم که مراحل توسعه این بازی چقدر پیشرفت داشته است. البته مشکل اینجا است که ما در حال حاضر اطلاع جامعی از میزان بزرگی و داستان این اثر نداریم. کوتاه‌ترین بازی‌هایی که کوجیما روی آن‌ها کار کرده است، قسمت‌های اولیه مجموعه متال گیر سالید هستند که تجربه کردن هر کدام از آن‌ها بین ۸ تا ۱۲ ساعت زمان‌ می‌برد. متاسفانه با نگاه کردن به اطلاعاتی که از این اثر منتشر شده‌ است، هیچ سرنخی از میزان گیم‌پلی نهایی Death Stranding پیدا نمی‌کنیم.

در هر صورت، جای خوشحالی دارد که بدانیم دو ساعت اول این بازی به‌قدری عالی بوده است که اعضای استودیوی گوریلا گیمز با دیدن آن شگفت‌زده شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که ساخته جدید کوجیما همانند Metal Gear Solid V: The Phantom Pain افتتاحیه هیجان‌انگیزی را به‌نمایش خواهد گذاشت. ناگفته نماند که بازی Death Stranding در تاریخ نامعلومی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده