// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

کاراکتر بازی Sekiro: Shadows Die Twice در طول بازی صحبت می‌کند

فرام‌سافتور در مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که پروتاگونیست داستان Sekiro: Shadows Die Twice صحبت می‌کند و همانند بازی‌های قبلی این استودیو شخصیتی ساکت نیست.

استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده بازی Sekiro: Shadows Die Twice، با ساخت این بازی قصد دارد شکل متفاوتی از داستان‌سرایی و گیم‌پلی را به‌تصویر بکشد. با این که در جنبه‌هایی Sekiro: Shadows Die Twice با ساخته‌های قبلی فرام سافتور شباهت دارد، اما تفاوت‌هایی در این میان باعث متمایز شدن این اثر با ساخته‌های قبلی شده است. برای مثال یکی از ویژگی‌های متفاوت این بازی، کاراکترش است. در Sekiro: Shadows Die Twice کاراکتر بازی دارای پیش زمینه‌ی داستانی است و دیگر یک کاراکتر شخصی‌سازی شده با پیش زمینه‌ای مبهم نخواهد بود.

یوشیرو کیتائو، مدیر بازاریابی و فروش فرام سافتور، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود به این مورد اشاره کرده است که در Sekiro: Shadows Die Twice شاهد یک داستان درام میان کاراکترهای بازی خواهیم بود. همچنین در ادامه مشخص شده است که The Wolf، قهرمان بازی Sekiro: Shadows Die Twice، در جریان ماجراجویی‌اش با کاراکترهای بسیاری روبه‌رو خواهد شد و برخلاف بازی‌های گذشته فرام سافتور، این پروتاگونیست قادر به‌صحبت کردن و برقراری دیالوگ با آن‌ها است.

داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice ماجرای رابطه‌ی میان یک ارباب جوان و محافظش با نام The Wolf که شما هستید روایت می‌شود. در یک نبرد، ارباب جوان دزدیده می‌شود و The Wolf هم بازوی خود را از دست می‌دهد و شکست می‌خورد. زمانی که چشم‌های خود را مجددا باز می‌کنید، متوجه می‌شوید که یک بازوی مصنوعی جای بازوی قطع شده‌تان را گرفته است. از این رو وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوید تا ارباب جوان را نجات دهید و متوجه شوید چه اشخاصی او را دزدیده‌اند. جدا از صحبت کردن در طول ملاقات‌های‌تان با سایر کاراکترهای Sekiro: Shadows Die Twice، کاراکتر The Wolf دارای شخصیت، احساسات و اخلاقیات مخصوص به‌خودش است. همچنین در طول بازی شاهد فلش بک‌های داستانی‌ای هستیم تا بیش از پیش نوع رابطه میان لرد جوان و The Wolf بازگو شود.

با این‌حال استودیو سازنده، همچنان باس‌ها، کاراکترها و موارد دیگری را در بازی خود قرار داده است تا بازیکنان برای فهمیدن داستان‌شان مجبور شود تئوری‌های مختلفی را دنبال کنند و قطعات به‌هم ریخته‌ی پازل داستانی را در کنار یکدیگر قرار بدهند. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی Sekiro: Shadows Die Twice را تجربه خواهید کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده