// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵

به زودی سه بازی جدید به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

طبق اعلام مایکروسافت، به زودی چهار بازی جدید به سرویس ایکس‌ باکس گیم پس اضافه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرد که چهار بازی جدید تا پایان ماه ژانویه در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. در تاریخ ۲۷ دی ماه بازی We Happy Few از کمپانی Compulsion Games برای دانلود در دسترس خواهد بود که البته با توجه به خریداری این استودیو توسط مایکروسافت، انتخاب این بازی برای سرویس گیم پس عجیب نیست.

بازی The LEGO Movie Videogame نیز ۲۸ دی ماه در دسترس خواهد بود که احتمالا با زمان اکران فیلم The LEGO Movie 2 که قرار است در اوایل ماه فوریه به نمایش درآید، همزمان خواهد شد. در تاریخ ۴ بهمن ماه بازی Middle-earth: Shadow of Mordor نیز قابل دانلود خواهد بود و در همان روز، بازی Saints Row: The Third که یکی از آثار محبوب کنسول ایکس باکس 360 محسوب می‌شود، به این کنسول اضافه خواهد شد. این چهار بازی به بازی‌های کنونی سرویس Xbox Game Pass از جمله Absolver، Just Cause 3 و Life is Strange 2: Episode 1 اضافه می‌شوند.

کاربرانی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده باشند، در روز عرضه بازی‌های انحصاری می‌توانند آن‌ها را به‌رایگان تجربه کنند در نتیجه می‌توان گفت که بازی Crackdown 3، که قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن ماه منتشر شود، به احتمال زیاد در لیست بازی‌های ماه آینده‌ی این سرویس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده