نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی Ralph Breaks the Internet اعلام شد

کمپانی والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) را به‌‌صورت رسمی اعلام کرد.

طبق اعلام رسمی کمپانی والت دیزنی، نسخهٔ دیجیتالی Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن ماه) و نسخه فیزیکی حدود دو هفته بعد و در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه) منتشر خواهند شد. هر دو نسخه دارای محتوای اضافه مانند ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم، صحنه‌های حذف شده فیلم، مصاحبه با طرفداران در پشت صحنه فیلم و اینکه بازیگران و صداپیشگان چطور شخصیت‌های این انیمیشن را جان بخشیدند، خواهد بود. نسخهٔ مخصوصی نیز در کنار دو نسخهٔ معمولی منتشر خواهد شد که شامل برخی ایستر اگ‌ها خواهد بود و آن‌ها را برای طرفداران فاش خواهد ساخت.

همچنین نسخهٔ دیجیتال شامل ویدئویی با نام Baby Drivers – Slaughter Racing School خواهد بود که در این ویدئو طرفداران می‌بینند که بازیگران به کلاس رانندگی می‌روند، از طرف دیگر در نسخهٔ فیزیکی دو موزیک ویدئو با نام‌های Zero از گروه Imagine Dragons و In This Place از جولیا مایکلز گنجانده شده است.

کارگردانی این انیمیشن بر عهده ریچ مور و فیل جانستون بود و علاوه بر کارگردانی، جانستون وظیفه نگارش فیلمنامهٔ دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) را به‌همراه پاملا ریبون نیز بر عهده داشته است. فیل جانستون در گذشته کارگردانی فیلم کوتاه A Thousand Words (یک هزار کلمه) و فیلم کوتاه Flightless Birds (پرنده‌های بی‌پرواز) را بر عهده داشته است. از طرف دیگر، ریچ مور هم کارگردانی انیمیشن Wreck-It Ralph و انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) را بر عهده داشته است.

جان سی ریلی صداپیشه شخصیت رالف خرابکار، سارا سیلورمن صداپیشه شخصیت ونه‌لوپه وان شوییتز، جک مک‌بریر صداپیشه شخصیت Fix-It Felix Jr، جین لینچ صداپیشه شخصیت گروهبان تامورا جین کالهون، گل گدوت صداپیشه شخصیت شنک، تراجی پی. هنسون صداپیشه شخصیت یسسس، آلفرد مولینا صداپیشه شخصیت دابل دن، آلن تودیک صداپیشه شخصیت نوزمور و اد اونیل صداپیشه شخصیت آقای استن لیتواک و چند تن دیگر در انیمیشن Ralph Breaks the Internet حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

Ralph Breaks the Internet

در انیمیشن Ralph Breaks the Internet، شخصیت دوست داشتنی رالف به همراه دوست عجیب خود یعنی ونه‌لوپه وان شوییتز می‌بایست همه چیز را به خطر بیندازند تا بتوانند به دنیای گسترده‌ٔ اینترنتی بروند. آن‌ها قصد دارند تا با ورود به این دنیا، یک جایگزین برای قسمت ذخیره‌ٔ بازی ویدیویی ونه‌لوپه، که Sugar Rush نام دارد، پیدا کنند. همین که رالف و ونه‌لوپه پا به درون دنیای اینترنت گذاشتند، تصمیم می‌گیرند که به ساکنان این دنیای پهناور که نتیزن نام دارند، اعتماد کنند تا آن‌ها این دو غریبه را در مسیر راهشان راهنمایی کنند؛ افرادی مانند یک مؤسس سایت به نام یسسس. شخصیت یسسس مغز متفکر، قلب و روح یک سایت جذاب به نام BuzzzTube به حساب می‌آید.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet توانست نظر مثبت منتقدان زیادی را جلب کند و در گیشه نیز عملکرد خوبی داشت و با بودجهٔ ۱۷۵ میلیون دلاری، فروشی ۴۳۵ میلیون دلاری داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده