// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بازی های هفته چهارم دی 1397 برای اندروید

در چهارمین هفته دی‌ماه ابتدا با بازی Aquatic Life Adventures به زیر آب‌ها می‌رویم و در ادامه از بازی Layton: Curious Village in HD و داستان زیبایش می‌گوییم.

با پشت سر گذاشتن آخرین هفته ماه دی، اکنون نوبت آن رسیده تا در روز پنج‌شنبه از مهم‌ترین و بهترین بازی‌هایی جمع‌بندی داشته باشیم که در طول هفته گذشته در زومجی معرفی شده‌اند. اگر به بازی‌های ساده علاقه دارید که طعمی از آرامش داشته باشند، بازی اندروید و آیفون Aquatic Life Adventures گزینه مناسبی برای تجربه خواهد بود. بعد از گذشت سال‌ها از انتشار Layton: Curious Village اکنون اما بالاخره نسخه‌ای پورت شده از این بازی کارآگاهی برای اندروید و iOS منتشر شده است که با وجود قیمت‌گذاری ۱۰ دلاری، هنوز هم اثری ارزشمند برای تجربه کردن است. در این بین بازی Past For Future، ساخته جدید سازندگان Father and Son منتشر شده است که اینبار با شخصی جدید یک ماجراجویی جدید را رقم می‌زد. زومجی همچنین در کنار معرفی،‌ برخی از مهم‌ترین بازی‌های موبایل را نیز بررسی می‌کند که می‌توانید با ورود به صفحه بررسی بازی موبایل نگاهی به سایر بررسی‌های زومجی بیندازید.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی  Aquatic Life Adventures

Aquatic Life Adventures

بازی Aquatic Life Adventures ماجراجویی ساده، اما رنگارنگی است که در جریان آن باید با آبزیان به ماجراجویی بپردازید. در جریان بازی وظیفه شما ضربه روی نمایشگر برای هدایت یکی از چندین آبزی درون بازی است. با هر بار ضربه زدن روی نمایشگر شخصیت اصلی به سمت بالا حرکت می‌کند و به این ترتیب می‌توانید با جمع‌آوری شاه میگوها، بیشترین امتیاز را در بازی به دست بیاورید. حضور استیج‌های مختلف در بازی از یک طرف و دشمنان پرشماری که باید تا جای ممکن از برخورد با آنها ممانعت کنید، گیم‌پلی چالش‌برانگیزی را در بازی Aquatic Life Adventures به ارمغان آورده است. وجود سه درجه سختی متفاوت، قابلیت آزادسازی شخصیت‌های جدید و وجود آیتم‌های متفاوت از جمله‌ی دیگر ویژگی‌های Aquatic Life Adventures هستند که به آنها دسترسی دارید. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز می‌گردید، بازی Aquatic Life Adventures می‌توانید گزینه‌ مناسبی باشد.

دانلود بازی Aquatic Life Adventures

بازی Cats are Cute

Cats are Cute

تا به حال شاهد بازی‌های شهرسازی مختلفی با حضور انسان‌ها بوده‌ایم؛ جایی که در جایگاه یک شهردار به مدیریت شهر می‌پردازیم و سعی می‌کنیم تا با رفع مشکلات ساکنین، بهترین شرایط را برای درآمدزایی و گسترش شهر داشته باشیم. اما اگر گربه‌ها جایگزین انسان‌ها شوند چطور؟ بازی Cats are Cute دقیقا داستان شهری بزرگ با حضور گربه‌ها است. در این بازی باید با پیدا کردن گربه‌ها، شهری بزرگ را برای آنها درست کنید تا با یافتن خصوصیات و مهارت‌های هر یک از گربه‌ها، شهر را به بهترین شیوه مدیریت کنید. حضور ساختمان‌های مختلف و همچنین طراحی گرافیک متفاوت بازی که تنها به رنگ‌های سفید، مشکی و زرد مزین شده است، حال و هوای متفاوتی را به بازی داده است و می‌توانید بدون دغدغه به تجربه آن بپردازید.

دانلود بازی Cats are Cute

بازی Layton: Curious Village in HD

Layton: Curious Village in HD

اکنون ۱۲ سال از اولین زمان عرضه بازی Layton: Curious Village برای کنسول دستی DC می‌گذرد و بالاخره بعد از مدت‌ها شاهد عرضه نسخه پورت شده این اثر برای پلتفرم‌های موبایل بودیم. بازی داستان پروفسور لیتن را روایت می‌کند که به همراه دستیارش به دنبال حل معمایی رمزآلود هستند. در جریان بازی باید با حل معماهای ساده و پیچیده متفاوت به صحبت‌های شخصیت‌های مختلف گوش کنید و داستان را پیش ببرید. داستانی که در رابطه با وصیت‌‌نامه‌ای است که پرده از وجود یک سیب طلا بر می‌دارد. در جریان بازی برای هر دو شخصیت داستان ماموریت‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام روایت مختص به خود را دارند و باید آنها را حل کنید. اگر به بازی‌های کارآگاهی علاقه دارید، بازی Layton: Curious Village in HD با هزینه ۹.۹۹ دلاری یکی از بهترین‌ها برای تجربه است.

دانلود بازی Layton: Curious Village in HD

بازی Past For Future

Past For Future

اکنون بیش از یک سال از زمان عرضه بازی Father and Son می‌گذرد؛‌ اثری زیبا و مینیمال که داستان ماجراجویی مردی را بعد از دریافت نامه‌ای از پدرش روایت می‌کرد. حال بعد از گذشت یک سال TuoMuseo، استودیوی سازنده این اثر بالاخره بازی جدید خود را مدتی قبل منتشر کرد. بازی Past For Future گرافیک و گیم‌پلی مشابه Father and Son دارد، درجریان بازی به شهر تارانتو ایتالیا می‌رویم تا به همراه شخصیت اصلی داستان که مردی جوان است، در مکان‌های تاریخ گشت و گذار کنیم و در کنار بازدید از موزه‌ها، با شخصیت‌های مختلف آشنا بشیم. بازی Past For Future سازوکاری مشابه دیگر ساخته TuoMuseo دارد و اگر از اولین شماره خوشتان آمده باشد، حتما بازی جدید نیز سرگرم‌تان خواهد کرد. با وجود تبلیغ‌های ویدیویی، خوشبختانه Past For Future  فاقد هرگونه خرید درون برنامه‌ای است.

دانلود بازی Past For Future

بازی The Butterfly

The Butterfly's Dream

سازندگان آشنا به فرهنگ آسیا شرقی استعداد ویژه‌ای در خلق آثاری با تکیه بر تاریخ کشورهای چین، ژاپن یا کره دارند؛ کشورهایی که هرکدام فرهنگ‌های مستقل و گاهی مشترک دارند و همواره به دلیل نوآوری شاهد استقبال از آثار خلق شده توسط این بازیسازان هستیم. بازی The Butterfly's Dream در حقیقت اثری با تکیه بر معماهای تعاملی که در جریان آن باید با انجام اعمالی خاص فراتر از نمایشگر، تاثیر مستقیم روی گیم‌پلی بگذارید. به عنوان مثال برای وزش باد در بازی باید هدفون را متصل کنید و سپس با فوت کردن در هدفون، باعث وزش باد در بازی شوید. متاسفانه به دلایلی تا به امروز کمتر شاهد انتشار اینچنین بازی‌های تعاملی برای گوشی‌های اندروید بودیم و The Butterfly's Dream نیز اکنون تنها برای iOS منتشر شده است. دنیایی آرامش‌بخش، موسیقی دلنشین و پازل‌هایی که برای حل کردن آنها باید سلول‌های خاکستری ذهن‌تان را به کار بیندازید، بازی The Butterfly's Dream را به اثری درخور برای تجربه در آخر هفته تبدیل کرده است.

دانلود بازی The Butterfly's Dream

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده