// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Run Gun Die؛ نبرد در دل تاریکی

Run Gun Die یکی از سخت‌ترین بازی‌های اکشن موبایل است که شما را تک و تنها در مخروبه‌ای رها می‌کند تا به‌دنبال شریک‌تان بگردید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Run Gun Die مناسب افرادی است که به‌دنبال تجربه سخت‌ترین چالش گیم‌پلی هستند و دل‌شان می‌خواهد که مدام اعصاب‌شان خرد شود. در این بازی اندروید شما در مخروبه‌ای قرار دارید و باید به‌دنبال راه‌های خروج باشید. این راه‌ها همگی به شریک زندگی شما می‌رسند و باید تا می‌توانید اسکلت‌هایی که سر راه‌تان سبز می‌شوند را نابود کنید.

شما در بازی Run Gun Die تک و تنها هستید و هیچ سرنخی هم در ابتدا داده نمی‌شود که بازیکن بفهمد از کجا آمده است و چه هدفی را دنبال می‌کند. تنها باید از مخروبه‌ها حرکت کنید و هر جنبنده‌ای را که سر راه‌تان می‌بینید نابود کنید. شما یک چراغ قوه در دست دارید و مدام از اتاقی به اتاق دیگر می‌روید تا در نهایت راه خروج نهایی را پیدا کنید. گیم‌پلی بازی بسیار مشکل است و حتی ممکن است که در ابتدا شما را از بازی زده کند. اما باید کمی صبر کنید تا ریتم کار دست‌تان بیاید و با کسب مهارت کم کم از بازی لذت ببرید. کنترلرهای بازی بدین شکل است که با یک جوی استیک می‌توانید در محیط حرکت کنید و با جوی استیک دیگر نشانه‌گیری کرده و شلیک کنید. چند دکمه دیگر هم برای پرش و خم شدن دارید که البته چندان هم به کارتان نمی‌آید. در حالت کلی مشخصه اصلی بازی در سخت بودن آن است، اما سازندگان قول داده‌اند که این درجه سختی کاملا پیش‌بینی شده است و عبور از چالش‌های بازی غیرممکن نیست. پس اگر از گیمرهای حرفه‌ای موبایل هستید، می‌توانید این چالش بدقلق را تجربه کنید و کمی خودتان و البته اعصاب‌تان را به دردسر بیاندازید. فضای بازی بسیار سنگین است و حتی حالت‌های دلهره در برخی اوقات سراغ شما می‌آید.

Run Gun Die

شما در بازی Run Gun Die یک گرافیک ساده پیش‌رو دارید و موسیقی یکی از عناصری است که ترس و دلهره را برجان بازیکن می‌اندازد. در این موسیقی شما صدای ارواحی را می‌شنوید که گویی با سرعت به سمت شما حرکت می‌کنند و هیچ رحمی هم ندارند. هرگاه به اسکلت‌ها برخورد کردید، باید سریعا آنها را از پای درآورید و اجازه نزدیک شدن به آن‌ها را ندهید. هرگاه که به شما چسبیدند، باید با یکی از کنترل‌ها آن‌ها را دور کنید چرا که دیگر اسلحه شما کارساز نخواهد بود. پس دقت کنید که قبل از رسیدن باید آن‌ها را سریعا بزنید و در این راه مهارت تیراندازی و از همه مهم‌تر نشانه‌گیری خود را بهتر کنید. پیدا کردن راه‌های خروج و اکتشاف در محیط ناشناخته بازی، یکی از وظایف اصلی شما است و باید در این راه کمی صبور باشید. چنین تجربه‌ای یک حس نوستالژیک به شما القا می‌کند و یادآور بازی‌های قدیمی است که روی کامپیوتر تجربه می‌کردیم.

Run Gun Die یکی از سخت‌ترین چالش‌های موبایل محسوب می‌شود، اما به اتمام رساندن بازی غیر ممکن نیست

سلاح‌ها در این بازی اکشن اندروید تنوع خوبی دارند و می‌توانید چندین مورد از آن‌ها را حمل کنید و سریع بین آن‌ها سوپیچ کنید. قهرمان بازی در شرایطی قرار دارد که هم باید بر ترس خود غلبه کند و هم گوشه گوشه محیط بازی را برای پیدا کردن شریک خود بگردد. شما حتی می‌توانید سوار ماشین شوید و سرعت بیش‌تری در حرکات خود داشته باشید. فضای بازی از بالا به پایین نمایش داده می‌شود و یادآور بازی‌های قدیمی است که بارها در بچگی آن‌ها را تجربه کرده‌ایم. شما هرچه قدر که با نوار سلامت بیش‌تر مراحل را به پایان برسانید، امتیاز بیش‌تری کسب می‌کنید و می‌توانید از سلاح‌های بهتر استفاده کنید. در مراحل بالاتر تعداد ارواحی که به شما حمله می‌کنند زیاد می‌شود و تنها شانس شما حرکت مداوم در محیط و شلیک لحظه‌ای به آن‌ها است.

Run Gun Die

باید در محیط بازی حرکت کنید و به‌دنبال کشف عناصر مختلف باشید

اگر نگاهی به بافت‌‌های بصری بازی و گرافیک کلی از نمای نزدیک داشته باشید، متوجه می‌شوید که طراحی‌ها بسیار عالی است و تمام تلاش سازندگان بر این بوده است که یک حس نوستالژیک به بازیکنان القا کنند. حتی در انیمیشن‌ مردن کاراکتر اصلی و حمله ارواح هم به‌خوبی می‌توان ریزه‌ کاری سازندگان را مشاهده کرد. خوشبختانه با وجود گیم‌پلی سخت بازی، کنترلر بازی تنوع خوبی دارد و می‌توانید با استفاده از آن بر اسکلت‌هایی که به شما حمله می‌کنند، پیروز شوید. باید مراقب فشنگ‌های خود هم باشید و هیچ‌گاه شلیک‌های ممتد و سریع نداشته باشید. اگر سلاح‌تان فشنگ تمام کرد، باید در به در به دنبال فشنگ باشید و تمامی زیر و بم بازی را کشف کنید. با کشتن خود اسکلت‌ها معمولا می‌توانید فشنگ موردنیاز خود را بدست آورید.

بازی Run Gun Die با وجود ارائه یک گیم‌پلی طاقت‌فرسا، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. شاید در ابتدا چنین درجه سختی برای‌تان جالب به‌نظر نرسد و همان لحظه آن را کنار بگذارید، اما یقینا با کسب مهارت متوجه می‌شوید که تجربه بازی ارزشش را دارد و ماجراجویی و کشف محیط می‌تواند تحمل چنین سخت‌هایی را توجیه کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Run Gun Die


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده